ورزشی

پروژه‌ها باید مقوم آموزش دانشگاه باشند

پروژه‌ها باید مقوم آموزش دانشگاه باشند

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه‌ها و برنامه و بودجه با هم همسو بوده و باید پروژه‌ها باید مقوم آموزش دانشگاه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید آزادیان رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در هفتاد و یکمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون سه سال از اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه سپری شده  از شهریور وارد سال چهارم تحول خواهیم شد با توجه به تحلیل عملکرد واحدها‌ی دانشگاهی استان‌ها درباره رشته محل‌ دانشگاه‌ها و با نظر به خوب بودن هرم هیئت علمی در استان مازندران باید نگاه اقتضایی به این موضوع داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه سال پنجم، پایان این دوره از سند است، افزود: تحول امری واجب است و باید پرسید تاکنون واحد‌های دانشگاهی چند اقدام را انتخاب و اجرا کرده‌اند؟ ذیل اقدامات باید پروژه‌ها انتخاب شود. پروژه‌ها باید مقوم آموزش دانشگاه باشد و پروژه‌ها و برنامه و بودجه با هم همسو باشند تا نتایج مطلوب حاصل شود.

سند تحول و تعالی دانشگاه راهگشاست

سیدعبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری نیز گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه جامع‌ترین برنامه پیش روی ماست. این سند را راهگشا و تعالی بخش دیدم که ضروریست در اجرای آن به تفاهم مشترک و راهبرد اجرایی مناسب دست یابیم.

علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس نیز این واحد دانشگاهی را جزء باسابقه‌ترین و عیالوارترین واحد‌های استان برشمرد و با توجه به مواهب خدادادی در این منطقه، واحد چالوس را مستعد سرمایه‌گذاری در زمینه اقتصاد توریسم دانست.

به گزارش آنا، در ادامه روسای واحد‌های مازندران گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه ارائه کردند.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.