اقتصادی

پرداخت تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب‌دیده سرعت می‌گیرد

بازپرداخت مزایای تاج برای مشاغل تحت تأثیر شتاب می گیرد

روسای بانکهای صادراتی ایران ، ملت وتجارت ، درمورد نتایج دیدار امروز با معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی توضیح دادند.

به گزارش ایران تودی ، حجت‌الله سیدی ، مدیر اجرایی بانک صادرات ایران ، در نشستی با معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی گفت: برای بررسی فعالیت بانکها برای تأمین تسهیلات به شرکتهای آسیب دیده در کرونا. . Corona ، فعالیت بانکها و وضعیت ثبت نام متقاضیان در یک سیستم کارآمد مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بانکها عملکردهای خوبی را در زمینه پرداخت به موسسات آسیب دیده از Korona انجام داده اند ، اما با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از بنگاه های تحت تأثیر هنوز از این تسهیلات بهره ای نبرده اند ، با هماهنگی با تعاونی ها ، وزارت کار و رفاه اجتماعی ، بانک مرکزی و موارد دیگر تصمیم گرفته شد. . شبکه بانکی کشور ، رفع موانع اداری و افزایش سرعت پرداخت تسهیلات.
محمد بیگدلی ، مدیرعامل بانک ملت ، در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی ، تأکید کرد که شبکه بانک ملت برای برآورده کردن این فرصت ها آماده است و گفت: برای این منظور ، تسریع در پرداخت به مشاغل متاثر از تاج ، برای همه شعب بانک ملت در اولویت قرار گرفته است.
وی با اشاره به مسئولیت شخصی کارگران بانکی کشور در هنگام شیوع ویروس کورونا گفت: آنها از مردم و اقتصاد کشور هراسی نداشتند.
رضا دولت‌آبادی ، مدیرعامل بانک تجارت ، در پایان این جلسه گفت: آمار تلفات در بین کارمندان بانک زیاد است. آوردن
دولت‌آبادی: “امیدوارم با تلاش کادر پزشکی کشور و پایبندی مردم به اصول مراقبت و بهداشت ، آسیب ناشی از این ویروس کاهش یابد و کشور را ترک کند.”

انتهای پیام