ورزشی

واکنش هراتیان به صحبت‌های تند مجیدی/عکس

زهره هراتیان مدیر ایفمارک پس از سخنرانی به ادعاها و اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد. فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت كه پزشك ایفمارك به استقلال منصوب شد و به پزشكی كه تأیید كرده اجازه پیوستن به كادر استقلال را نداد.

هراتیان گفت: اولین نکته این است که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه ایران ، افرادی که وارد حوزه درمان می شوند باید پزشک باشند و از نظر پزشکی دارای صلاحیت های حرفه ای باشند. اسنادی که آنها به ما دادند مربوط به دندانپزشکی بود ، البته ما نمی توانستیم چنین کاری کنیم. اگر سند معادل سازی مورد تأیید وزارت بهداشت را به ما بدهند ، این اتفاق نمی افتد.

مجیدی در مورد ادعای پزشک گفت: همه می دانند که ما یک بانک اطلاعاتی داریم که می پرسد شما پزشکی دارید که با یک تیم کار می کند؟ ما اسناد را بررسی می کنیم و در صورت وجود پزشک ارائه می دهیم. اما شما فکر می کنید که او “پزشک Ifmark” است ، اما او نیست. باشگاه باید یک پزشک تعیین کند. متخصص ، ارتوپد و … اما حداقل مدرک پزشکی دارند. اگر مشکل اخلاقی دارید ، همدیگر را قطع کرده و یک پزشک جدید معرفی کنید.

هراتیان افزود که سومین موردی که آنها ذکر کردند در تیم ملی المپیک بود. خوب ، آنها اشتباه کردند. با این اوصاف ، حالا من از کمیته انضباطی می خواهم که بگوید حالش چطور است؟ اگر این کمبود همکاران من در کمیته پزشکی است ، به من بگویید.

مجیدی با بیان اینکه AFC مشکلی با پزشک ندارد گفت: در مورد AFC ، آنها فرم را برای ارائه پزشک و فیزیوتراپیست ارسال می کنند. من نمی دانم چرا آنها مجوز نمی خواهند و این چیزی است که من نمی خواهم برای آن درخواست کنم. البته قوانین پزشکی وجود پزشک و فیزیوتراپیست است.

واکنش قهرمانان به سخنان تند مجیدی / عکس

254 251