ورزشی

همه با هم از استقلال می‌رویم

به گزارش خبرگزاری ایران تودی ، حمیدرضا آصفی درباره شرایط استقلال و دلیل سکوت اعضای هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: هیئت مدیره ساکت است زیرا ناامید است. آقای عبدیان چندین میلیارد تومان به صورت رایگان آورده و هزینه کرده است.

وی افزود: به جای سرنوشت ، توهین نامیده می شود. حجت نظری شهرت و تجربه کاری را به ارمغان آورد. البته من با گفتن برخی داستان ها مخالف نیستم. داستان ها و توهین ها خیلی مرا آزار نمی دهد. کسانی که برای من می نویسند 95٪ خوب می نویسند ، اما کسانی که علیه من می نویسند می دانند که من مثل ماهی هستم. من نه خون دارم و نه اندوه.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که اعضای هیئت مدیره برخی افراد را به خاطر هر کاری که انجام می دهند انتقاد می کنند. هیئت مدیره بدهی های قبلی را به ارث می برد. استقلال مشکلات مالی دارد. البته همه ما مشکل داریم. حقیقت این است که شما باید نقاط قوت و ضعف را با هم ببینید.

آصفی با بیان اینکه برخی در فضای مجازی تعادل باشگاه را بر هم می زنند ، گفت: شرایط استقلال آنطور که می گویند بد نیست. استقلال پرافتخارترین تیم ایران است. حتی یک لباس فرم کوچک در تیمی به این اندازه تنش ایجاد می کند. من تیم بزرگتری از استقلال نمی شناسم و نمی خواهم درباره پرسپولیس صحبت کنم.

در مورد شکایت بازیکنان مبنی بر اینکه زمان تمرین تا زمان برگزاری مشخص نبود ، “لطفا مشکلات را خیلی کوچک نکنید.” ابتدا باید به موضوعات بزرگ و سپس چند نکته بپردازید. روشن ، حجازی و دیگران. بیشتر مردم وقتی کنار آنها می نشینم اصلاً بزرگ نمی شوند. من هواداران را درک و احترام می گذارم. طرفداران استقلال نمی توانند بگویند استقلال بیشتری از من دارند. من 60 سال است که استقلال دارم.

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: من تاکنون 3 بار استعفا داده ام. بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان استقلال با من تماس گرفتند که نروم ، بلکه بمانم. وقتی در یک فضای متشنج کار می کنید ، هیچ چیز کارساز نیست. در كجای دنیا اختلافات خانوادگی معمول است؟ در کجای دنیا به طور منظم داستان می گویند؟ من اینستاگرام ندارم و در فضای مجازی نیستم ، اما چرا باید همه اینها علیه هیئت مدیره انجام شود؟ وقتی مسئولیت را به عهده می گیریم ، من باید توانایی داشته باشم ، خواه مدیرعامل باشم ، هم هیئت مدیره ، بازیکن یا هر سمت. نباید همه چیز را بیرون انداخت.

آصفی در برنامه شبانه گفت كه می توان اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل را متوقف كرد و در پاسخ به این س Sportsال كه آیا وزارت ورزش در امور استقلال دخالت كرده است یا خیر: “بله در بعضی موارد.” این مداخله باطل نیست حقوق وزارت ورزش. مشکل استقلال آنقدرها که می گویند شدید نیست. استقلال در حال حاضر در جدول سوم است و از زمان آماده شدن مجیدی نتیجه بدی کسب نکرده است. این تیم به مرحله بعدی آسیا صعود کرد و نتایج حاصل از این منابع قابل انتقاد نیست.

وی در پاسخ به این سال که آیا واقعاً هیئت مدیره استقلال انتخاب شده است و اگر چنین است ، چرا آنها با هم بودند ، گفت: “اگر شما این حرف را بزنید ، پس سرمربی هم همین طور است.” دست من سر کار است و می دانم چه اتفاقی می افتد. مشکلات استقلال تک بعدی نیست. اگر بدهی های قبلی نبود ، استراماچونی و پادوانی شکایت نمی کردند ، اکنون همه چیز کابوس بود. هیئت مدیره ، مدیرعامل و وزارت ورزش در این موارد مقصر نیستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: آخرین جلسه ما با وزیر ورزش و جوانان 7 ساعت طول کشید. استعفای ما در آن جلسه پذیرفته نشد. در آن جلسه ، من بسیار انتقادی بودم. یکی از دوستان وزیر گفت که صریحاً از تأکید آصفی در جلسه تمجید می کند. من هنوز هم می گویم اگر گناهی رخ داده تقصیر من و مدیر عامل و همه است. من به اندازه بازیکنی که داستان را تعریف کرده و به مطبوعات گفته است که من غذا خوردم مقصر هستم. پورحیدری ، حجازی و دیگران. من با بسیاری از مسائل زندگی کردم و دیدم.

آصفی در پاسخ به این سوال که آیا برای تغییرات فردا در مجمع این باشگاه آماده است یا خیر گفت: “ما استعفا داده ایم و وقتی همه قبول کنند دستان آنها را می بوسیم.” امیدوارم تغییرات در استقلال گسترده باشد. من خودم به وزیر ورزش پیشنهاد دادم تغییرات اساسی ایجاد کند.

“من نمی دانم مددی استقلال خواهد ماند یا خیر.” او گفت. اگر برویم ، امیدوارم همه با هم برویم و نجات پیدا کنیم. فوتبال کشور را نجات می دهد. طرفداران استقلال مقصر هستند و نباید مورد آزار و اذیت قرار گیرند. اگر شرایط را آرام کنیم ، هرچه بحران بیشتری ایجاد کنیم ، اوضاع بدتر خواهد شد. استعفا دادم و هر وقت گفتند می رویم. ما نه ریال گرفتیم و به طور اتفاقی فرصتی پیدا کردیم. گاهی اوقات آنها برای ما داستان می گویند. این را می گویم زیرا قلب من مانند یک غلام نفرین شده و نظری که پول و شهرت برجای گذاشته است ، می سوزد.

251 251