ورزشی

نمره قابل قبول برای شمس آذر در اولین فصل حضور در لیگ برتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال شمس آذر فصل گذشته اولین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرد. شمس آذری‌ها به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز در لیگ دسته اول با کسر ۳ امتیاز فصل بیست و سوم را آغاز کردند.

شمس آذر با هدایت سعید دقیقی کار خود را در فصل بیست و سوم آغاز کردند و این تیم بدون جذب بازیکنان نام آشنا توانست عملکرد بسیار خوبی را در نیم فصل اول از خود نشان دهد و نگاه‌ها را به خود جلب کند. در پایان نیم فصل اول شمس آذری‌ها با کسب ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست، با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفتند. درخشش بازیکنان این تیم باعث شد تا دو باشگاه سپاهان و تراکتور اقدام به جذب علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری در نیم فصل کنند که طبق اعلام دقیقی برای صدور رضایت‌نامه هر کدام از این بازیکنان، شمس آذر ۱۰ میلیارد تومان دریافت کرده است که به واسطه همین پول، مدیران باشگاه توانسته‌اند بخشی از دستمزد بازیکنان و اعضای تیم خود را پرداخت کنند.

نمره قابل قبول برای شمس آذر در اولین فصل حضور در لیگ برتر

در پایان نیم فصل و در حالی که تیم شمس آذر برای برپایی اردو راهی کشور ترکیه شده بود، سعید دقیقی با پیشنهادی از سمت باشگاه مس رفسنجان رو به رو شد و تصمیم به جدایی از جمع شمس آذری‌ها گرفت و با حضور در کرمان چند جلسه‌ای بازیکنان مس را تمرین داد اما به دلیل برخی از مشکلات خیلی زود تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و بار دیگر هدایت شمس آذر را بر عهده گرفت.

در نیم فصل دوم شمس آذر در ابتدا نتوانست نتایج خوبی را کسب کند اما هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شدیم این تیم توانست به روند خوب خود بازگردد و در پایان فصل با ۳۹ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت تا در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رسانده باشد.

یکی از دیدارهای جنجالی این فصل شمش آذر دیدار برگشت برابر پرسپولیس بود که با شکست ۳ بر یک شاگردان دقیقی همراه شد و در پایان این بازی، سرمربی شمس آذر به دلیل عدم کسب امتیاز از پرسپولیس، از هواداران استقلال تهران عذرخواهی کرد که موجی از واکنش‌ها به سمت دقیقی روانه شد.

در پایان فصل هم برخی از بازیکنان شمس آذر با پیشنهاداتی از سوی دیگر باشگاه ها مواجه شدند و باید دید مدیران این باشگاه اجازه جدایی به بازیکنان تاثیر گذار خود خواهند داد یا خیر. شمس آذر روند بازیکن سازی را در لیگ برتر ایران در پیش گرفته که این می تواند نکته ای مثبت در فوتبال ایران و آن هم در سطح لیگ برتر باشد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.