اقتصادی

نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

یکی از شرکت های فناوری بستر ویژه ای را برای رویدادها و نمایشگاه ها معرفی کرده است ، جایی که بازدیدکنندگان احتمالاً با غرفه داران ارتباط برقرار می کنند.

در مصاحبه ای با ایران تودی ، نوید امیدیان ، مدیر عامل شرکت فناوری ، وی با اشاره به راه اندازی سکوی ویژه ، با بیان اینکه این سکو برای نمایشگاه ها و رویدادهای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد ، گفت: بر این اساس می توانیم به صورت مجازی رویدادها و نمایشگاه ها را برگزار کنیم.

وی یادآور شد و یادآوری اینكه تعامل بین بازدیدكنندگان و غرفه داران و برگزاركنندگان از ویژگی های این بستر تخصصی است خاطرنشان كرد: بازدیدكنندگان می توانند به راحتی با غرفه داران ارتباط برقرار كنند و بازدیدكنندگان می توانند در سمینارها ، سخنرانی ها و سمینارها شركت كنند.

امیدیان ادامه داد: علاوه بر این ، غرفه داران می توانند اطلاعات خود را از طریق بستر این بستر با ساختار بصری مناسب به اشتراک بگذارند.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه این پلتفرم به صورت چند زبانه طراحی و اجرا شده است گفت: تاکنون دو نمایشگاه برای وزارت پتروشیمی و انرژی ایران ترتیب داده ایم و شرکت کنندگان خارجی نیز در این نمایشگاه ها شرکت کرده و با یکدیگر تعامل داشته اند. ” شرکتهای ایرانی تاسیس شد

وی با اشاره به مزیت رقابتی این پلتفرم تخصصی گفت: این پلتفرم به معنای واقعی کلمه به هویت پلتفرم احترام می گذارد ، بنابراین اطلاعات کاربر در پروفایل و برنامه هنگام ورود کاربر و اتصال به مکالمه یا جلسه ، در حساب کاربری پروفایل است. رعایت کنید.

به گفته وی ، این اطمینان می دهد که کاربر اطلاعاتی درباره همه رویدادها و نمایشگاه هایی که در آن شرکت می کند داشته باشد.

امیدیان افزود: کاربرد صفحه نمایشگاه در این بستر بر اساس یک تصویر ایزومتریک است که به کاربر اجازه می دهد در اسرع وقت غرفه ، شخصی یا کالای مورد نظر خود را پیدا کند.

انتهای پیام