علمی و پزشکی

نتایج مقدماتی معاینات استخدامی پزشکان متخصص اعلام می شود



نسخه ای از نتایج استخدامی امتحانات مقدماتی پزشکان متخصص پزشکی دانشگاه در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به گزارش ایران تودی ، سازمان اداری و استخدامی کشور جزئیات نتایج آزمون مقدماتی پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را در سال 2009 اعلام کرد.

آن دسته از پزشکان متخصص که ثبت نام در هفتمین مرکز متمرکز شدن در کشور در استخدام دستگاه های اجرایی کشور برای کار با دانشگاه های علوم پزشکی و بهداشت و شرکت در آزمون 18.8998 ژانویه دارند ، می توانند مقدمه را دریافت کنند. نتایج بررسی آنها در وب سایت سازمان. از طریق سایت www.sanjesh.org به سایت آموزش کشور مراجعه کنید.

طبق اعلام سازمان سنجش کاندیداها ، پس از دریافت نتایج آزمون ، در صورت وجود هر یک از داوطلبان فوق ، یکی از داوطلبان بررسی اسناد ، لازم است به وب سایت دانشکده ها یا دانشگاه های اعلام شده مراجعه کنید. اقدامات اضافی سایت توصیف شده است.

این نتایج برای 31 دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی کشور اعلام شده است و داوطلبان می توانند نام خود را در وب سایت سازمان تحقیقات آموزشی کشور بیابند.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.