عمومیکسب و کار ایرانیان

مپ جدید بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

بیش از یک ده بود که فرنچایز کال آف دیوتی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای کنسولی دنیای ویدیوگیم شده بود. موفقیت‌های این فرنچایز، زمینه‌ای عالی بود تا استودیوی اکتیویژن فکری به حال ساخت نسخه‌ای موبایلی از دنیای این بازی کند. نهایتا کال آف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد یک بتل رویال تمام عیار بود. گیم‌مودهای مختلف و گرافیک شاهکار کال آف دیوتی موبایل، باعث شد تا این بازی خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین عناوین موبایلی آن سال شود و همچنان طرفداران خاص خودش را دارد.

 

اگر بخش مولتی پلیر و گیم‌مودهای محتلف بازی را فاکتور بگیریم، بخش بتل رویال کال آف دیوتی موبایل یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌هایی است که شما می‌توانید به پای تجربه‌اش بنشینید. جایی‌که شما باید به همراه ۱۰۰ بازیکن دیگر در جزیره‌ای بزرگ فرود بیاید و برای بقای خودتان بجنگید. طبیعتا هرکسی که آخرین بازمنده این جنگ باشد، برنده بازی خواهد شد و کار واقعا سختی پیش رو دارد. بنابراین در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا نکاتی را به شما معرفی کنیم که می‌توانند باعث بهبود عملکردتان در بخش بتل رویال بازی شوند.

هرگز از ۲ اسلحه مختلف با مهمات مشترک استفاده نکنید

خوشبختانه کال آف دیوتی موبایل تنوع خوبی از اسلحه‌های مختلف را برایتان به ارمغان آورده و دست شما برای انتخاب این سلاح‌ها کاملا باز است. اما فراموش نکنید که هرگز نباید از ۲ سلاح مختلف که از یک مهمات مشترک بهره می‌برند، استفاده کنید! وقتی شما از ۲ سلاح مختلف با مهمات مشترک استفاده می‌کنید، باعث می‌شود تا مهمات شما در بین اسلحه‌هایتان تقسیم شود. این به آن معناست که اگر شما از ۲ سلاحی استفاده کنید که تیرهای یکسان دارند، عملا نصف مهماتی که می‌توانید حمل کنید را خواهید داشت!

بنابراین همیشه از سلاح‌های مختلف با تیرهای متنوع استفاده کنید تا عملکردی بهتر در دنیای بازی جم کلش اف کلنز داشته باشید. وقتی شما از ۲ سلاح مختلف با تیرهای مختلف استفاده می‌کنید، دیگر تیراندازی کردن با یکی از این اسلحه‌ها باعث کم شدن تیر اسلحه دومی نمی‌شود و شما مدیریت بهتری خواهید داشت. سعی کنید که همیشه از یک سلاح دور برد برای اهداف دور‌تر، مانند اسنایپر رایفل‌ها استفاده کنید و دومین سلاح خودتان را نیز به رایفل‌های دوست داشتنی اختصاص دهید تا درصورت بروز درگیرهای نزدیک، حرفی برای گفتن داشته باشید.

از صخره‌ها بالا بروید

خبر خوب این است که نقشه بازی کال آف دیوتی موبایل به اندازه‌ای که باید بزرگ است که شما بتوانید استراتژی‌های خودتان را در این نقشه پیاده کنید. نقشه‌های بخش بتل رویال کال آف دیوتی موبایل مملو شده‌اند از کوه‌ها و تپه‌های مرتفعی‌که دیدی عالی از محیط اطراف بازی را در اختیارتان قرار خواهند داد. شما با استفاده از این کوه‌ها، می‌توانید دید فوق‌العاده‌ای به اطراف داشته باشید و پیش از آن‌که دشمنان شما را پیدا کنند، شما آن را ببینید و به آن‌ها شلیک کنید. البته موضوع به همین راحتی‌ هم نیست و شما باید همیشه حواستان به اطرافتان باشد تا لو نروید و سعی کنید تا جای ممکن، محتاطانه عمل کنید.

در مواقع ضروری از بالای کوه‌ها به پایین بپرید

اگر تجربه انجام دیگر بازی‌های بتل رویال موبایلی را داشته باشید، ممکن است که با کمی ترس به لبه‌ کوه‌های بازی کال آف دیوتی موبایل نزدیک شوید. هرکسی که بازی‌های بتل رویال را تجربه کرده باشد، خوب می‌داند که یک اشتباه کوچک ممکن است که کراکترش را از بالای کوه به پایین پرتاب کند و آسیبی جدی ببیند! اما سازندگان کال آف دیوتی موبایل، این کلیشه اذیت‌کننده را تغییر داده‌اند و شرایط در دنیای کال آف دیوتی موبایل تا حد زیادی متفاوت است.

شما در کال آف دیوتی با پریدن از بالای تپه‌ها و کوه‌ها به پایین، هیچ آسیبی نخواهید دید. در واقع وقتی در این بازی شما خودتان را به پایین پرت می‌کنید، کراکتر شما به صورت خودکار گلایدر خودش را باز خواهد کرد و در آرامش روی زمین فرود خواهد آمد. گاهی نیز ممکن است که شما خیلی راحت، تنها با سر خوردن خودتان را به پایین برسانید! بنابراین یادتان نروید که در صورت بروز هرگونه درگیری‌های شدید و یا احساس خطر، فورا خودتان را به پایین برسانید و تغییر استراتژی دهید.

از کلاس مدیک استفاده کنید

یکی از کانسپت‌های خلاقانه کال آف دیوتی موبایل این است که شما باید در ابتدای بازی از بین ۶ کلاس مختلف، یکی را انتخاب کنید. هرکلاس و اپراتور مربوط به آن، ویژگی‌های خاص خودش را دارد و در روند بازی شما تاثیر خواهند داشت. یکی از کلاس‌های دوست داشتنی که نباید آن را درست کم بگیرید، کلاس مدیک است. جایی‌که این کلاس یک کیت پزشکی را در اختیارتان قرار خواهد داد که شما می‌توانید به هنگام آسیب، سلامتی خودتان را فورا پر کنید.

اگرچه شما می‌توانید به سراغ آیتم‌های درمانی و کیت‌های پزشکی داخل خود بازی نیز بروید، اما کلاس مدیک تضمین می‌کند که شما همیشه چیزی برای پرکردن سلامتی خودتان دارید و دیگر نیازی نیست که به سراغ این آیتم‌ها بروید. از آن‌جایی که با انتخاب کلاس مدیک دیگر نیازی به آیتم‌های درمانی نخواهید داشت، می‌توانید جای آن‌ها را با مهمات و نارنجک‌های بیشتری نیز پر کنید.

پیش از درگیری از پر بودن اسلحه‌‌هایتان مطمئن شوید

طبیعی است که اسلحه شما بعد از هربار استفاده کردن و تیراندازی با آن، نیاز به ریلود مجدد داشته باشد. اگر اسلحه‌ شما خالی باشد، چیزی شلیک نخواهید کرد و شما به محض درگیر شدن با بازیکن دیگری؛ مجبور به ریلود ناگهانی اسلحه‌یتان خواهید شد. این پروسه ممکن است زمان‌بر باشد و دربدترین سناریو ممکن؛ حتی باعث مرگ و یا از دست دادن فرصت‌های بسیاری خواهد شد. بنابراین بهتر است که همیشه قبل از وارد شدن به درگیری و یا نبرد با بازیکنی، از پر بردن خشاب اسلحه‌یتان مطمئن شوید و در صورت نیاز آن را مجددا ریلود کنید.

مراقب Hellhound‌ها باشید

کال آف دیوتی موبایل اگرچه یک بازی واقع‌گرایانه است، اما تلاش کرده که با اضافه کردن مکانیزم‌های فانتزی و المان‌های دوست داشتنی، گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر کند. یکی از چیز‌هایی که شما می‌توانید در بخش بتل رویال کال آف دیوتی موبایل به سراغش بروید، Hellhound‌ها هستند. موجوداتی غول‌پیکر که شبیه زامبی‌هایی وحشتناک هستند در نقاط خاصی از نقشه که با دایره‌های قرمز مشخص شده‌اند؛ می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. گرگ‌هایی غول‌پیکر که به شما حمله خواهند کرد و برای کشتنشان شما نیاز به مهمات زیادی دارید.

البته اگر بتوانید آن‌ها را شکست دهید، به لوت فوق‌العاده‌ای دست پیدا خواهید کرد. منتهی سر و کله زدن با Hellhound‌ها کاری خطرناک است. زیرا پروسه شکست دادن این موجودات جهنمی واقعا زمان‌بر است و ممکن است که دیگر بازی‌های نزدیک شما، متوجه حضورتان شوند و به شما حمله کنند.

کال آو دیوتی موبایل را با گیم‌پد و کنترلر تجربه کنید

  • خوشبختانه بازی کال آف دیوتی موبایل از گیم‌پد و کنترلرهابه‌روزرسانی جدید: بازی Call of Duty Mobile به تازگی بروزرسانی شده است و اکنون می‌توانید آن را بر روی دستگاه‌های iOS و اندروید خود نصب کنید.
  • آموزش بازی: در این مقاله به نکات و ترفندهای مهم برای بازی کردن Call of Duty Mobile می‌پردازیم تا تجربه‌ی بهتری را در این بازی داشته باشید.
  • دانلود و نصب: همچنین راهنمایی برای دانلود و نصب Call of Duty Mobile را برای شما فراهم کرده‌ایم تا به سرعت و به طور راحت این بازی را در دستگاه خود نصب کنید.

مطالب مرتبط:

  • بررسی نمرات و بررسی‌ها درباره‌ی بازی Call of Duty: Mobile
  • آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های فصل جدید بازی Call of Duty: Mobile
  • متنی را در نظر بگیرید که در ادامه آن را می‌خوانید.

اخبار کالاف دیوتی موبایل

در این قسمت به بررسی آخرین اخبار بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل در هر فصل می پردازیم.
با استفاده از تگهای HTML از جمله تگهای،، dt ، و، به جزئیات این اخبار خواهیم پرداخت.

بازی محبوب ندای وظیفه موبایل در ماه مارس سال ۲۰۱۹ به طور رسمی رونمایی شد. اکتیویژن، ناشر این بازی، اعلام کرده است که در آینده تمایل دارد بیشترین تلاش را برای تولید بازی‌های برتر برای گوشی‌های هوشمند مبذول کند. سازنده این بازی با نام Tencent Studio Timi، تجربه ساخت بازی‌های چند نفره آنلاین را برای پلتفرم‌های موبایل دارد. در حال حاضر، نحوه بازی در ندای وظیفه موبایل به صورت PVP است، به این معنی که بازیکنان به صورت مستقیم در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. این شامل حالت بتل رویال نیز می‌شود.

 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.