اجتماعی

مواجهه رژیم صهیونیستی با بحران هویتی و عقیدتی

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر امام راحل، فریاد مظلومیت‌خواهی انسان‌های آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و بحران امروز رژیم صهیونیستی را ثمره تفکر امام راحل و آرمان‌های وی به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش ایران تودی، حسین دهقان ظهر امروز با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب و در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: ما بر روح ملکوتی امام راحل  که نهال انقلاب اسلامی را غرس کردند و شهدایی که با خونشان این نهال را آبیاری و بارور کردند درود می‌فرستیم.

 وی با بیان اینکه با رهنمودها و فرامین حضرت امام راحل و به دنبال ایشان مقام معظم رهبری این نظام به یک قدرت جهانی تبدیل شده، افزود: باور ما بر این است که بار این انقلاب بر دوش مردم و پا برهنگانی بوده است که حضرت امام، خدمتگزاری به آنها را فخر خود می‌دانستند و طبیعتا سازمان ما هم به نام ایشان و برای خدمت‌گزاری به همان طبقات جامعه ایجاد شده است تا همه همت خود را برای این هدف به کار گیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز این مهم، مورد توجه رهبری عزیز است گفت: با اطمینان عرض می‌کنم که رهبر معظم انقلاب نیز همان تاکیدات و اولویت‌ها و حساسیت‌ها را درخصوص رسیدگی و خدمت به محرومان دارند و ایشان به واقع علمدار شعارهای بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و همواره راه امام و مکتب ایشان را زنده نگه داشته‌اند.

دهقان یادآور شد: امسال علاوه بر این که ما سوگوار سالگشت رحلت حضرت امام (ره) هستیم، سانحه‌ای هم در کشور رخ داد که رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم و انشالله همانطور که ملت قدرشناس ما اثبات کردند و از خادمین خود سپاسگزاری و قدردانی کردند، در ادامه مسیر نیز انتخابات پرشوری را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه همه ما افتخارمان به این است که شاگردان مکتب امام راحل باشیم ادامه داد: ما امیدواریم با قدرت انتخابی که مردم انجام می‌دهند این مسیر تحکیم شود و ان‌شاءالله انقلابمان که با نام امام (ره) زنده است و با نام امام راحل پیش رفته، ادامه مسیر نورانی‌اش را با اقتدار و صلابت بیشتر، ادامه دهد.

دهقان با اشاره به جهانی‌شدن آرمان‌های امام راحل در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: امروز در تمام منطقه و حتی دانشگاه‌های دنیای غرب، شاهد فریاد مظلومیت‌خواهی انسان‌های آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم و این چیزی جز همان آرمان‌ها و اهدافی که امام از انقلاب دنبال می‌کردند نیست.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، وی خاطر نشان کرد: امروز یک نوع شرمساری برای مدافعین رژیم صهیونیستی کودک‌کش در جهان ایجاد شده است و هر کس که بویی از انسانیت، آزادی و آزادی‌خواهی برده حتما با این جریان مخالفت می‌کند.

دهقان خاطرنشان کرد: در جهان امروز، رژیم صهیونیستی با یک بحران هویتی و عقیدتی مواجه شده و شرایط عمومی نشان می‌دهد که دوران افول رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را در پیش داریم که این هم ثمره تفکرات امام راحل و انقلاب اسلامی ما است.

 انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.