بین الملل

معاون سازمان انرژی اتمی: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده این است که مردم پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند و حضور آن‌ها سبب سربلندی و عزت ملی خواهد شد.

به گزارش ایران تودی، «علی نوروزی» روز یکشنبه و در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره باعث غرور ملی شده است و این مهم برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته ایران تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد تجلی حضور گسترده مردم در حمایت از انقلاب بوده و هستیم. 

او تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده این است که مردم پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند و حضور آن‌ها سبب سربلندی و عزت ملی خواهد شد.معاون سازمان انرژی اتمی ایران درباره وظیفه مسوولان در قبال پاسخ به ‌انتظارات و خواسته‌های مردم گفت: مسوولان باید با دل و جان تلاش کنند تا در مسیر برآورده ساختن اهداف انقلاب بتوانند به انتظارات و خواسته‌های مردم پاسخ دهند. 

نوروزی افزود: مردم در این مسیر به چگونگی تلاش مسوولان نگاه کرده و عملکرد آن‌ها را بررسی و ارزیابی می‌کنند؛‌ در این راه اگر مسوولی کار خود را به خوبی انجام دهد به حتم او را دوست خواهند داشت؛ نمونه بارز این مساله شهید سردار سلیمانی است. در مقابل اگر عملکرد مسوولی صحیح نباشد،‌ مردم به او تذکر خواهند داد.

معاون سازمان انرژی اتمی: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته ایران عنوان کرد:‌ ما نیز سعی و تلاش می‌کنیم تا بهترین سطح از عملکرد خود را در خدمت به مردم نمایان سازیم. 

نوروزی درباره پیشرفت‌های علمی در عرصه فناوری هسته‌ای گفت: عرصه فناوری هسته‌ای شامل علوم بسیار پیشرفته‌ می‌شود و تمام دنیا به دنبال این علوم و فناوری‌ها و نیز دستاوردهای حاصل از آن هستند اما معدود کشورهایی در جهان به این علوم دست یافته‌اند،‌ آن را بومی کرده‌اند و تا انتها ادامه می‌دهند.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: خوشحالم که ایران توانسته است جزو یکی از این کشورها باشد و ما نیز توانسته‌ایم در مسیر علوم هسته‌ای به موفقیت و پیشرفت دست یابیم و اکنون جزو چند کشور نخست دنیا در این عرصه باشیم.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.