معاون دانشگاه آزاد تنگستان معرفی شد

با حضور مسئولان،

معاون دانشگاه آزاد تنگستان معرفی شد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان برگزار و حسن قائدی به‌عنوان معاون جدید معرفی و از تلاش‌های سهیلا لشگری قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در این جلسه اظهار کرد: مسئولیت امانتی الهی است که در برهه‌ای از زمان هریک از ما ممکن است عهده‌دارش شویم تا در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان و نظام جمهوری اسلامی عیار خود را بسنجیم.

مجتبی حکیم‌زاده خاطرنشان کرد: باید بدانیم که در قبال وظایف محوله‌ مسئولیت‌های سنگینی برعهده داریم و باید به گونه‌ای انجام وظیفه کنیم که مورد رضایت درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

وی افزود: همواره در مجموعه‌های اداری، تغییر و تحولات امری طبیعی است که گاه براساس مصلحت و پیشبرد امور و گاه براساس خواست اشخاص صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، قائدی را فردی دارای سوابق درخشان در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و متعهد به کار دانست و ابراز امیدواری کرد که در دوره مسئولیت جدید این معاونت مانند قبل و بلکه بیش از پیش شاهد موفقیت‌های درخشان این دانشگاه باشیم.

حکیم‌زاده بیان کرد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان سالی همراه با توسعه متوازن و همه‌جانبه در پیش داشته باشد و مقرر شده با تمرکز بیشتر و همت مضاعف‌تر نسبت به کیفی‌سازی امور و ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانشجویان و در نهایت رضایتمندی آنان اقدام کنیم.

انتهای پیام/