عمومی

مظلومیت غریبانه شهید احمدی روشن در زادگاهش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، گرامی داشتن یاد ، نام و یاد افراد بزرگ و تأثیرگذار در میان همه جوامع و ملت ها امری عادی و کاملاً صحیح است. به عبارت دیگر ، اگر یک ملت و سرزمین همچنان به افزایش و احیای قدرت خود در زمینه های مختلف ادامه دهند ، باید حافظه و نام افراد شایسته ای را که با آنها افتخار آفریده و یا تغییرات مدرن ایجاد کرده است ، حفظ کند.

البته این به معنای ارائه تصویر و الگوی صحیح از یک فرد م effectiveثر و پیشرو در امر بقا است و در واقع معنای کامل بقا خواهد بود.

این علمی و درست است که هر کشوری دارای دیدگاه ها و آرمان های مختلف مذهبی و سیاسی است و هر کشوری اسطوره ها و قهرمانان خود را به دست خود می گیرد و الگویی برای نسل های آینده است.

در کشور ما الگو و پهلوانی افراد شایسته ، تفکر دینی و ملی جمهوری اسلامی ، به ویژه کلمه توحید و اصل اساسی و معنای عمیق شهادت در مورد کسانی که جان خود را برای میهن عزیز اسلامی فدا کردند ، شناخته شده و از مقدسات بیشتری برخوردار است. .

شهادت بالاترین درجه ای است که در آن می توان وجود خود را فدای شکوه خیرخواهی کرد. شهادت می تواند در اندازه های مختلف باشد تا توانایی یک ملت را افزایش دهد. یکی از مهمترین اقدامات برای تقویت ملتها و مردم ایجاد زیرساختهای علمی است. شهدای هسته ای که توسط بدترین مردم کشورمان هدف قرار گرفته اند نمونه های بارزی از این قبیل شهدا و قربانیان هستند.

شهید مصطفی احمدی روشن زاده ، دیار الوند ، همدان و نماینده تجارت هسته ای نازنز در یک عملیات تروریستی که رژیم صهیونیستی صبح 11 دسامبر 2011 انجام داد ، کشته شدند. او بازگشت. مصطفی احمدی روشن ، جوان همدانی که 85 امین شهید دبیرستان ابن سینا همدان بود ، در روستای سنگستان همدان متولد و بزرگ شد.

آیا امروز و در نهمین سالگرد شهادت این شهید عزیز ، آیا مسئولان در همدان می توانند گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده برای تبلیغ این شهید ارائه دهند؟ همدان با نشان دادن نحوه زندگی و سبک زندگی این فرمانده علمی ، چه کتاب و مستندی را برای این پسر انسانی و غرور علمی وی در شهر همدان تهیه کرد؟

آیا امیدی وجود دارد که نهادهای فرهنگی استان همدان مجبور به تولید محصولات مختلف فرهنگی از این شهید و اقامت 9 سال اخیر وی در همدان شوند؟ به نظر می رسد مسئولان در هگمتانه بیشتر مدیون شهید مصطفی احمدی روشن هستند.