عمومی

مشارکت بالا درانتخابات قدرت نظام را به دشمنان تفهیم می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرتیپ پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا، در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخاباتی که در روز جمعه در پیش رو داریم ملت بزرگ ایران یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که از انقلاب شکوهمند ایران با تمام جان‌شان حمایت خواهند کرد و نیز یک بار دیگر ثابت خواهند کرد پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم در روز جمعه گفت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌های مختلف از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرنگاران رهبری و نیز شوراها همیشه ثابت کرده‌اند در ارتباط با کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران اعتقاد کامل دارند و برای انقلاب اسلامی حاضر هستند با تمام جان و مال‌شان ایستادگی کنند؛ این ایستادگی را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند و قریب به ۳۰۰ هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: در استان خوزستان عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان و همه مردم شهرهای این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به شور سیاسی برای خلق حماسه ملی افزود: در استان خوزستان تمام ستادهای انتخاباتی در تمام شهرهای این استان خصوصاً در مرکز استان فعال شده‌اند.فعالیت‌های انتخاباتی شروع شده و مردم با شور و نشاط در برنامه‌ها و ستادهای انتخاباتی شرکت می‌کنند؛ مردم عزیز غیور قهرمان و ولایت مدار استان خوزستان این آمادگی را دارند تا در روز جمعه بار دیگر حماسه به ماندنی دیگری خلق کنند.

سرتیپ پاسدار خادم‌سیدالشهدا با بیان اینکه قطعاً باید پای نظام مان بایستیم و از جمهوری اسلامی حمایت کنیم؛ حمایت ما همین حضور ما در پای صندوق‌های رأی است گفت: حضور پر شور مردم در بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برای تعیین رئوس نظام موجب می‌شود تا مردم با رجوع به آرمان‌های جمعی، سکان کشتی حکمرانی را به فرد اصلح سپرده و امکان نظارت بر عملکرد وی را برای خود فراهم کنند.

وی در خصوص حضور و مشارکت رأی اولی‌ها گفت: رأی اولی‌های خیلی علاقمند هستند چرا که بار اول آنها است در انتخابات شرکت می‌کنند و برای آنها صحنه زیبا و باشکوهی است که رئیس جمهور کشورشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به ادامه راه شهید رئیسی بیان کرد: خدا محوری و مردم داری شهید رئیسی زبان زد بود. رئیس جمهور منتخبی که با رأی مردم انتخاب می‌شود می‌طلبد راه شهید رئیسی را ادامه بدهند؛ بهترین راهی که شهید رئیسی رفتند، مردم محوری، خدا محوری و ایجاد کار و تلاش و فعالیت بود.

سرتیپ پاسدار خادم‌سیدالشهدا با اشاره به اینکه همه باید با حساسیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، سطح کارآمدی نظام را بالاتر برده، پایداری نظام را مستحکم‌تر کرده و قدرت نظام را به دشمنان تفهیم می‌کند.