ورزشی

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

به دنبال موانع بازگشت استراماچیونی به استقلال ، اخبار و گزارش های تأیید نشده در فضای مجازی مبنی بر ترک این مرد ایتالیایی و خانواده اش در سال گذشته از ایران منتشر شد.

طبق گزارش ها شفافگفته می شود در 14 اکتبر سال گذشته ، استراماچونی و همسرش به مدت سه روز به جزیره کیش رفتند.

در این سفر ، همسر و فرزندان استراماچیونی با اعتقاد بر این که قوانین شنا در سواحل کیش مانند اروپا است ، با لباس زیر وارد دریا می شوند که توسط نیروهای مسئول جلوگیری می شود.

داستان همسر استراماچونی در حال شنا در سواحل کیش

مشاجره شفاهی بین استراماچیونی و افسران کشیک همسرش دلیله را ناراحت کرد و مربی استقلال در اولین فرصت تصمیم به ترک ایران گرفت.

این مربی پس از عذرخواهی مکرر از مسئولان باشگاه استقلال به دلیل این امر و سرانجام با مشاوره ای که وکیل استراماچیونی به وی داد ، تصمیم به ماندن در ایران گرفت و اولین اشتباه مدیران استقلال را مرتکب شد.

صحبت های همسر استراماچیونی با برخی از دوستان و آشنایان در ایتالیا باعث شد تا این جنجال تا حدی در رسانه های ایتالیا منعکس شود ، اما در نهایت با تدابیر مدیران استقلال و وزارت ورزش ، موضوع کاملاً ساکت ماند.

استراماچونی ابتدا همسر و فرزندان خود را برای اجرای برنامه ترک ایران فرستاد تا زمانی که این باشگاه پرداخت مطالبات استراماچی را به دلیل مشکل انتقال پول به تعویق انداخت و سرانجام صبح روز بازی با پیکان (18) از بند یک جانبه قرارداد خود با ایران استفاده کرد. آذر و 2 ماه بعد از وقایع).

استراماچونی پس از بازگشت با رسانه های ایتالیایی در مورد اوضاع داخلی ایران صحبت کرد و علناً علیه رژیم ، وقایع ساحل کیش و اعتراضات نوامبر 1998 صحبت کرد که هیچکدام به خوبی تبلیغ نشدند.

پس از این محدودیت ها ، داستان توسط Stramaccioni توسط رهبران وقت باشگاه ، که هرگز پس از خارج از کشور اجازه بازگشت ندارند ، به طرز چشمگیری بازگردانده می شود.

در پایان ، این مسئله سکوت می کند تا اینکه احمد سعادتمند ، آگاهانه یا ناآگاهانه ، با اصرار تعدادی از اسپانسرها ، مسئله بازگشت استراماچیونی را در ژوئیه سال جاری مطرح می کند ، غافل از اینکه بازگشت مربی به ایران غیرممکن است.