اقتصادی

قوامی: سلامت مالی یکی از خصوصیات وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است



نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی سلامت مالی را به عنوان بخشی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی طراحی کرد.

به گزارش ایران تودی ، هادی قوامی صبح امروز چهارشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ، برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به عنوان تصویب ، صداقت ، اختیار ، صراحت ، صراحت ، رابطه در مهارت های عمومی ، مهارت های فنی ، سوسیالیسم ، عمل گرایی. توسعه و مسئولیت از دیگر جنبه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است.

قوامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باید ویژگی های خود را برای دستیابی به اهداف خود بسیج کند اظهار داشت: ما باید در این زمینه به عنوان یک فرصت خوب برای بخش کشاورزی فکر کنیم. حضور وی در این مرکز تحقیقاتی به معنای آگاهی بخشی به بخش کشاورزی است ، بنابراین چرا به این موضوع توجه نمی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هزینه کمبود پول در کشور را ایجاد شرایط دشوار در تحریم ها دانست و افزود: وی در شرایط امروز می تواند نقش خوبی در صادرات داشته باشد. ” من همچنین از دولت خواسته ام كه ​​به وزیر جهاد كشاورزی در بخش صادرات كمك كند. مسئله ماشین آلات کشاورزی نکته مهم دیگری بود. در سال 1992 یک سری اعتبار برای عرضه محصولات کشاورزی کنار گذاشته شد ، اما تغییرات قیمت آن را تحت تأثیر قرار داد و همکاری با وزارت کشاورزی صنعت و همکاری کارخانه ها در این زمینه قطعاً ضروری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: آقای خاوازی در بحث عرضه نفت ، لابی و رانت کمک می کند تا در بخش کشاورزی هیچ گونه فشار به مردم و فعالان وارد نشود. خوشبختانه سلامت مالی یکی از خصوصیات آنهاست و امیدوارم که به این موضوع رسیدگی شود.

قوامی خواستار رأی اعتماد به پارلمان عید مجلس در آستانه نیمه شعبان شد و گفت: “تاکنون 850،000 تن گوشت قرمز تولید کرده ایم که به 900000 تن نیاز داریم و با حمایت با عشایر می توانیم عزت نفس ایجاد کنیم. “

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.