اقتصادی

فعلا یک بانک کارت اعتباری ۷ میلیونی صادر می کند

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اکنون بانک ملی اقدام به صدور هفت میلیون کارت کمک کرده است ، گفت: “البته سایر بانک های عامل در دو هفته آینده می توانند کارت های تأمین اجتماعی را به متقاضیان ارائه دهند.” امیدوارم ارائه شود

به گزارش ایران تودی ، شهرزاد دانشمندی درباره اعلام “روش صدور کارت های کمک و تأمین مالی زنجیره تولید” تصریح کرد: یک زنجیره ایجاد کنید.

در مورد سازوکار کارت رفاه ، یک مقام بانک مرکزی گفت: “سازوکار این کارت این است که مشترکین مسکونی و افراد عادی یا صاحبان” سهم عادلانه “که هنوز سهام خود را نفروخته اند یا افراد عادی می توانند از اسناد دیگر استفاده کنند. به صلاحدید بانک عامل. “برای دریافت این کارت اقدام کنید. به همین دلیل متقاضیان می توانند با مراجعه به بانک های موجود درخواست کارت کمک اجتماعی کنند.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد سقف اعتباری و شرایط بازپرداخت این کارت های اعتباری گفت: این کارت کمک با حداکثر سقف هفت میلیون تومان و حداکثر دوره بازپرداخت 18 ماه برای متقاضیان صادر می شود. کالاها و خدمات مورد نیاز آنها.

وی افزود: خرید کالا و خدمات از فروشگاه ها ، کارت اعتباری کارت کمک و شخص پذیرنده کارت بانک های فعال در سیستم رفاه ایران و قرارداد اعلام شده از طرف طرف قرارداد و سایر عملیات مانند برداشت و حواله. کارت مجاز نیست

وی گفت: از طرف دیگر صاحبان پایانه های فروش با بیشتر فروشگاه های زنجیره ای می توانند با بانک های عامل قرارداد بسته و از اسناد تجاری مانند “اوراق مشارکت” یا “اوراق اسناد” برای تأمین امنیت زنجیره های تولید استفاده کنند. به این ترتیب می توان این اوراق را در زنجیره تولید به گردش انداخت و در نهایت توسط بانک عامل متناسب با سهام دریافتی از مردم نقد کرد.

وی درباره بانک های فعال در این پروژه گفت: در حال حاضر پنج بانک – ملی ایران ، ملت ، صادرات ایران ، تجارت و رفاه کارکنان – بانک های فعال در این پروژه هستند و بانک ملی در حال حاضر پروژه اولیه است. البته تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل می توانند کارت های کمکی به متقاضیان ارائه دهند و امیدوارم در آینده نزدیک بانک های دیگری نیز برای این پروژه تهیه شوند.

به گفته رئیس اداره اعتبارات بانک مرکزی ، بانک ملی ایران روش صدور کارت رفاه و زنجیره تولید را برای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود روند تأمین مالی اعلام کرده است. بودجه “تجارت” و “رفاه کارکنان” با سهمیه حداقل دویست هزار کارت کار می کرد و سقف فردی هر متقاضی به هفتاد میلیون نفر می رسید. ریال

انتهای پیام