عمومی

فریاد لبیک یا رسول در استان سمنان پیچید/ مردم به صحنه آمدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه سالها؛ مردم شهید پرور و کسانی که همیشه در صحنه استان سمنان در شهرهای دامنان ، شاهرود ، سمنان بوده و ساعت 5 عصر و عصر پنجشنبه در نمازخانه های شهرهای خود جمع شده و به مجله فرانسوی چارلی توهین می کنند. ابدو به سرزمین مقدس پیامبر اکرم (ص) بار دیگر ، با نفرت بد از برنامه های استکبار جهانی به رهبری آمریکا ، صهیونیسم جهانی و امل اعلام می کنند.

در این راهپیمایی ، که فاصله اجتماعی را در نظر گرفت ، مردم نوشتند مرگ آمریکایی ، مرگ استکبارستیزی ، مصطفی مهدی بیا ، مهدی بیا و نور چشم فرانسه و همچنین شعارهای مرگ بر مرگ مغرور و زنده باد پیامبر رحمت. در منطقه صعود الشهدای سمنان و سالن عبادت پیامبر اعظم (ص) شاهراه ، حرم مطهر امامزاده محمد و جعفر (ع) تمبر و جاهای دیگر طنین انداز شد.

تفاوت بین توهین و آزادی بیان و انتقاد

امام موقت شاهرود در حاشیه این مراسم و در مصاحبه با آنلاین ، با اشاره به استکبارستیزی و خصومت غرب و دشمنی با اسلام اظهار داشت: با توهین و انتقاد ، انتشارات اروپایی امروز را انتقاد یا آزادی بیان می نامند.

حجت الاسلام حمید عبداللهیان با بیان اینکه هر عملی خارج از حد عرف را می توان توهین قلمداد کرد و این در همه ادیان الهی و آداب و رسوم اجتماعی ناپسند است ، گفت:ص) این نشان می دهد اروپا از گسترش اسلامی می ترسد.

وی افزود: امروز اسلام گرایی بیش از مسیحیت در اروپا و آمریکا در حال رشد است. دو میلیون مسلمان در ایالات متحده زندگی می كنند كه تقریباً به همین تعداد در فرانسه و انگلیس وجود دارد و این بدان معناست كه پیام اسلام متولد می شود.

امام جمعه این شهر ، حجت الاسلام سید محمد حسینی ، با اشاره به اهمیت شخصیت والای پیامبر (ص) گفت: این اقدام و حرکت نشریه فرانسوی با حمایت از استکبار و طرفداران آن ، نشان از استکبار و ضعف جهان است. .

پیام اسلام متولد شد

سمنان ، کارشناس امور دینی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه توهین با آزادی بیان متفاوت است ، اظهار داشت: توهین به حضرت محمد (ص) نه تنها به مسلمانان ، بلکه به بشریت نیز توهین است زیرا او بنده خوب خدا در همه زمان ها است. آنها قرن ها و آیین ها محسوب می شوند.

حجت‌الاسلام امیر میر رضاییان با بیان اینکه فرانسه بیشترین تعداد مسلمان را در بین کشورهای اروپایی دارد و بنابراین در تلاش است تا رشد اسلام را متوقف کند ، خاطرنشان کرد: اروپا می ترسد که روزی اسلام بیشتر گسترش یابد ، بنابراین سعی دارد از ابزارهای رسانه استفاده کند. توهین و اسلام هراسی.

وی افزود: مسلمانان برخلاف رسالت ما این است که به جهانیان نشان دهیم که ما مخالف چنین اقداماتی هستیم. امروز مسلمانان امیدوارند یکدیگر را در مقابل این گام های دشوار ببینند. از طرف دیگر آنچه که ما باید تولید کنیم رسانه های ما هستند. محتوای فرهنگی لوکس تری از هر زمان دیگری ارائه دهید.

توطئه استکبار

بانواننیز در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، یکی از زنان شاغل در خواهران بسیجی استان سمنان در این مراسم شرکت فعال داشت و گفت امروز مردم بار دیگر نفرت خود را از ترورهای غرب به رهبری آمریکا و اسرائیل ابراز داشتند. امل وی گفت: “مانند فرانسه ، انگلیس ، آل سعود و آل سعود.” “آنچه غرب انجام می دهد جلوگیری از توسعه اسلام است و به همین دلیل انجام چنین اقداماتی را آسان می دانند.”

مرضیه عامریان اشاره می کند که غرب فقط ادعای حقوق بشر دارد ، اما به بهانه دروغین بازی با احساسات میلیاردها انسان روی زمین از آزادی مطبوعات استفاده می کند ، اینها همه ادعاهای بی اساس است و هیچ دلیل و استدلال و منطقی ندارد. لازم به ذکر است که شما آزاد هستید به گروهی از مردم توهین کنید و خشم انسان را برانگیخته و در عین حال قلب میلیونها نفر را بشکنید و آن را آزادی بیان بنامید.این متفاوت از انتقاد و موضوعات مرتبط با رسانه است. var

وی افزود: این تفاوت بین انتقاد و تخریب و همچنین اصول رسانه و توهین است ، به این معنی که شما در انتقاد از قبل توطئه کرده اید. آه تو شما برای تخریب برنامه نمی گیرید ، اما انتقاد می کنید که می توانید با یک نفر جامعه را در نقش یک مصلح اجتماعی اصلاح کنید ، اما این توهین نیست بلکه توهین به برنامه قبلی ، قصد و اراده برای تقسیم است. نوعی تقابل وجود دارد و قابل بخشش نیست.

وجود مردم پرشور است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سمنان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که فرانسه این موضوع را برای دومین بار مطرح کرده است. با توجه به اهمیت این موضوع در مقر آن ، تصمیم بر این شد كه جلسه ای علنی در سمنان ، دامگان ، شاهرود و گرمسار برگزار شود تا انزجار خود را از مردم ابراز كنند.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری با اشاره به اینکه این برنامه در فاصله اجتماعی برگزار شد و خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت ، تأکید کرد: علی رغم عدم تجمع عمومی و گسترش کرونا ، این بهانه ای از تبلیغات مردمی برای برگزاری مراسم بود. ما بودیم ، اما با ارسال چند پیام کوتاه ، جمعیت قابل توجهی به میدان آمدند و این نشان می دهد که مردم ما پیامبر رحمت را دوست دارند.

دشمنان این علاقه مردم ما به پیامبر (ص) نخست وزیر با بیان اینکه آنها در ترس و رنج هستند ، گفت که دشمنان به رهبری ایالات متحده و اسرائیل نیز غاصبان هستند امل آنها از هیچ دشمنی و خصومت با ایران اسلامی در جهان و منطقه و به طور کلی با جهان اسلام عقب نخواهند نشست و این کشورها که این روزها برای بازگرداندن روابط با اسرائیل با یکدیگر رقابت می کنند ، این هدف شیطانی صهیونیسم جهانی را درک نمی کنند.

برنامه های فاصله اجتماعی آینده

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه های این شورا در سال جاری گفت: اربعین حسینی به دلیل شرایط تاجگذاری به احتمال زیاد برگزار نمی شود و فقط برخی راهپیمایی ها پیش بینی شده است. آره تعداد محدودی از خبرنگاران نیز برای پوشش و پوشش خبری مراسم اربعین باید به عراق بروند ، بنابراین ما از مردم می خواهیم به هیچ وجه به مرزهای کشور نروند تا به عراق فشار نیاورند و ایران اسلامی را در مقیاس جهانی خوشحال نکنند.

قندهاری که می گوید سیزدهم آبان روز استكبار جهانی است ، روز انتخابات ریاست جمهوری آمریكا به دلیل شرارت آمریكا نیز برنامه ماست ، بنابراین مردم احتمالاً در یك جو جمع می شوند ، زیرا برگزاری راهپیمایی بزرگ مانند سالهای گذشته امكان پذیر نبود. این شعارها عبارتند از: “برنامه دیگر سالگرد شهادت شهید سلیمانی و سالگرد شهادت سردار محمد شعبانی است. آنها برای این کار برنامه ریزی می شوند.”

وی افزود: برنامه پیش رو دیگر ، روز نهم ، احتمالاً همزمان با مراسم امروز با حضور مردم در فضای باز و از راه دور و بدون راهپیمایی در فضای باز برگزار می شود ، بنابراین خدای ناکرده هیچ اتفاقی برای مردم نخواهد افتاد و سرانجام منتظر سالگرد انقلاب اسلامی هستیم. باید به خوبی برنامه ریزی شده باشد

پیامبر (ص) این مربوط به همه است ابناء مرد

آیت الله شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در حاشیه این مراسم و در یک سخنرانی کوتاه اقدامات نشریه فرانسوی را محکوم کرد و گفت:ص) این یک دین ، ​​کشور یا فرقه نیست ، بلکه به آخرین پیام آور خدا برای همه بشریت تعلق دارد و توهین به آنها توهین به صداقت است. ابناء او یک انسان محسوب می شود و ما می خواهیم مسلمانان این توهین را محکوم کنند ، در شرایط امروز باید گفت که ترس از دشمن در واقع تبلیغ اسلام در قلب اروپا و آمریکا است و این آنها را نگران می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این مراسم حضور داشت.ص) وی گفت: این منبع احسان است ، توهین به مقدسات پیامبر (ص) این یک توهین بزرگ است زیرا آنها منبع نور و رحمت هستند.

حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با آنلاین گفت:ص) وی پس از 1400 سال تعالیم الهی را به جهانیان داد که این بهترین راه سعادت است و از این رو توهین به او به بهانه آزادی بیان چیزی جز دروغ نیست ، زیرا جایگاه وی نه تنها در اسلام بلکه در سایر ادیان و مکاتب نیز از درجه والایی برخوردار است. قطعاً محکوم به فنا است.

در آخر ، قطعنامه و بیانیه را بخوانید

این مراسم با خواندن قطعنامه ای در محکومیت انتشارات فرانسوی به دلیل توهین به پیامبر (ص) در سمنان ، دامغان و شاهرود برگزار شد.ص) در اینجا تصمیمی با گزیده های زیر آورده شده است: قرآن ، کلام وحی و سرچشمه کرامت ، سعادت و رهبری بشری مردم و مهمترین کتاب معرفی پیامبر ماص) زیرا خداوند می فرماید: “ای أَيُّهَا النَّبِيُّ نِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا؛ آه تو پیامبر ، ما تو را به عنوان شاهد فرستادیم ومژده بهتر ترس از وبهنوز 1400 سال بعد بزرگترین و پر رنگ ترین برنامه رهبری انسان است.

میلیون ها مسلمان در سراسر جهان از موضوعات و اقدامات مضحکی مانند سوزاندن قرآن یا ساخت کارتون در سوئد که یک اسباب بازی در دست قدرت جویان و برخی از افراد سکولار است که هیچ آموزش الهی ندیده اند و در جهل زندگی می کنند ، آزرده خاطر می شوند. در فرانسه ، صهیونیسم بین المللی و ایالات متحده قصد دارند بخشی از برنامه ضد اسلامی را نشان دهند ، بنابراین مردم متدین و ولایتی و همیشه در شاهرود ، سمنان ، دامغان و سایر مناطق استان سمنان این اقدامات را محکوم می کنند.

این مراسم با قرائت شعر ، مداحی و تسبیح در مدح اهل بیت همراه است (ع) و روزه توسط سمنانی ، شاهرودی ، دامغانی و کسانی که مدح و یاد می کردند تمام شد. روز شنبه مراسمی با اهالی گرمسار برای محکومیت توهین به روزنامه فرانسوی برگزار می شود.