بین الملل

عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در ۲۳۰ اُمین روز نبرد طوفان الاقصی

گروه‌های مقاومت فلسطین در ۲۳۰ اُمین روز نبرد طوفان الاقصی، ۳ تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف عمارت حبوب و خیابان مدارس دخترانه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

به گزارش ایران تودی، نیروهای شهید عمر القاسم اعلام کرد بمبی قوی را در کنار یک نفربر اسرائیلی در مرکز محله الجنینه در شهر رفح منفجر کرده است. این نیروها همچنین نظامیان اشغالگر را در محوطه دروازه صلاح الدین در شهر رفح هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم در جنوب غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.

سرایا القدس همچنین نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در محوطه دروازه صلاح الدین در رفح نیز با گلوله‌های خمپاره ۶۰ میلیمتری هدف قرار داد.

تیپ‌های ناصر صلاح الدین نیز از حمله خمپاره‌ای به نیروهای اشغالگر صهیونیستی در شرق رفح خبر دادند. تک‌تیرانداز گروهان‌های قدس نیز یک نظامی اسرائیلی را در محور نتساریم هدف قرار داد.

در عملیاتی دیگر، سرایا القدس و نیروهای عمر القاسم به طور مشترک تانک مرکاوای اسرائیلی را در اردوگاه جبالیا با راکت تاندوم هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در اطراف دروازه صلاح الدین در جنوب شهر رفح با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

القسام در عملیاتی دیگر دهانه یک تونل را در بیت حانون در شمال نوار غزه پس از حضور گروهی از نیروهای پیاده اسرائیلی منفجر کردند که بر اثر آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس نیروهای اشغالگر را در اطراف دروازه صلاح الدین در جنوب شهر رفح با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

مجاهدان گردان‌های القسام در عملیاتی دیگر ۳ تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف عمارت حبوب و خیابان مدارس دخترانه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.