اقتصادی

عملکرد بانک‌ها رضایت‌بخش نیست /وظیفه دستگاه اجرایی پیگیری است

ایران تودی / بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد بانک ها مطلوب نیست ، افزود: براساس گزارش های ارسالی به بانک ها 1.3 میلیارد تومان توسط پست بانک و 250 میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک پرداخت شده است. کشاورزی گفت که هیچ بودجه مربوطه جمع آوری نشده است.

زرین فر ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال بوشهر گفت: “متأسفانه در برخی موارد قوه مجریه تعقیب نمی کند و معتقدم ابتدا قوه مجریه ، سپس دبیرخانه و سرانجام بانک ها مقصر هستند؟” دستگاه اجرایی مسئول نظارت بر کارهای مربوطه است.

وی افزود: بانک ها باید در زمینه های مربوط به اشتغال و رونق تولید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال باشیم.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری بوشهر گفت: من از گروه جهاد دانشگاهی استان بوشهر بخاطر تلاش مضاعف و همکاری خوب با وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تشکر می کنم. خوشبختانه در جهاد دانشگاهی قابل تحسین استان بوشهر گام های بلندی برداشته شده است.

زرین فر تأکید کرد که به نظر می رسد طی چند سال دیگر بتوانیم چنین طرح هایی را به طور کامل تری اجرا کنیم.

وی افزود: درخواست من این است که ما سعی در اجرای طرح نداشته باشیم و سعی کنیم زمانی را برای برنامه های کلیدی مانند برنامه توسعه مشاغل خانگی اختصاص دهیم تا شاهد توسعه این برنامه ها در سالهای آینده باشیم و حمایت بیشتری در این زمینه داشته باشیم. اشتغال و تقویت.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اجرا خواهد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تشریح جزئیات برنامه توسعه کار مستقر در خانه گفت: این طرح در سه مرحله “شناسایی فرصت ها و مناطق” ، “مجوز و شبکه سازی” و “ارتباطات بازار” و همچنین فعالیت ها اجرا می شود.

حمیدرضا پناه افزود: 54 هزار و 300 نفر در سراسر كشور تحت پوشش این طرح هستند كه سهم استان بوشهر 1500 نفر است كه با همكاری جهاد دانشگاهی و گروه اشتغال این سازمان اجرا می شود.

نقشهای اصلی در اجرای پروژه توسط مراحل تقویت ، شبکه سازی و دسترسی به بازار انجام شد.

انتهای پیام