اقتصادی

طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی توسط پُست اجرا می‌شود

به منظور افزایش دقت کنترل ، کاهش هزینه ها و تخلفات احتمالی ، برنامه نظارت و توزیع هوشمند محصولات پتروشیمی هفته آینده به صورت آزمایشی با وزارت پست و سکوت اجرا می شود.

به گزارش ایران تودی ، در نشست عصر چهارشنبه (10 اوت 1400) وزیر صنعت ، معدن و تجارت به ریاست وزیر صنعت ، اجرای شبکه نظارت بر توزیع پتروشیمی ها و طرح توزیع منطقی کالا مورد بررسی قرار گرفت. توسط مدیر کل و دستیار فنی و بازرگانی شرکت ملی پست. در این جلسه استفاده از شبکه پستی کشور در نظارت و توزیع هوشمند کالاها برای پتروشیمی ها مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، شرکت ملی پست نظارت آنلاین بر کالاهای موجود در شبکه توزیع را با استفاده از قابلیتها و ظرفیتهای ردیابی الکترونیکی و ناوبری بدون استفاده از وسایل نقلیه و نیروی انسانی انجام داده است.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت ملی پست نه تنها دقت نظارت بر شبکه توزیع را افزایش می دهد ، بلکه هزینه های نظارت را نیز کاهش می دهد. مقرر شد این طرح به صورت آزمایشی از هفته آینده راه اندازی شود و پس از حل مشکلات احتمالی در سراسر کشور اجرا شود. اجرای این طرح به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، نظارت را تسهیل کرده و تخلفات احتمالی در سیستم توزیع را کاهش می دهد.

انتهای پیام