بین الملل

شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی، منابع محلی بامداد پنجشنبه از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در مرکز شهرک «الناقوره» خبر دادند.

شبکه «الجزیره» به نقل از منبعی در جنبش مقاومت حزب‌الله گزارش داد که در این حمله صهیونیست‌ها، ۴ نفر به شهادت رسیدند.

برخی منابع می‌گویند «حسین یزبک» از فرماندهان رزمندگان حزب‌الله،‌ یکی از این شهدا است.

دقایقی بعد جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن تایید رسمی، گفت که در حمله صهیونیست‌ها به ساختمانی در شهرک «الناقوره»، چهار نفر از رزمندگان آن به نام‌های «ابراهیم عفیف فحص»، «حسین هادی یزبک»، «هادی علی رضا» و «حسین علی محمد غزاله» در راه بیت‌المقدس به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان تل‌آویو بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیست‌ها در حال فراهم شدن است.

 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.