عمومی

شفافیت اصلی مهم برای شایسته‌گزینی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کیوان میرزایی ، مسئول بسیج اساتید گیلان ، بر لزوم عضویت یک کاندید در شوراهای اسلامی برای ارائه برنامه ای مدون در زمینه های مختلف حاکمیت شهری تأکید کرد و به خبرنگار آنلاین گفت: “رای ها معمولاً به برگه های رای گیری ارسال می شود. ، اگر شما یک برنامه در زمینه های فرهنگی ، حمل و نقل ، بهداشت و اقتصاد دارید ، در نظر گرفته نمی شود که بتواند به عنوان عضو شورا نقش خوبی داشته باشد. .

وی با اشاره به نقش جریان های سیاسی در معرفی افراد م asثر به عنوان کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها ، افزود: ارائه یک برنامه باز و روشن توسط یک کاندیدا به مجلس شورای شهرداری نیازمند توجه جریان های سیاسی به این مهم است.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه در واقع ، گروه های سیاسی باید به این فکر کنند که آیا افرادی که به مردم ارائه می دهند ، از ویژگی ها و توانایی های لازم برخوردار هستند ، ادامه داد: در واقع ، اگر اعضای شورای شهر برنامه ای م effectiveثر و کارآمد داشته باشند ، می توانند با آن مبارزه کنند. مشکلات ، زیرا اگر برنامه ای وجود نداشته باشد ، نتیجه همان وضعیتی است که اکنون در آن قرار داریم.

این مدرس دانشگاه گیلان با یادآوری اینکه دینداری و تعهد از ویژگی های بسیار مهم در انتخاب است ، یادآور شد: شناختن یک فرد به عنوان یک نام خوب برای انتخاب کافی نیست و باید از نظر رهبری و توانایی نامزدها در نظر گرفته شود.

شفافیت اعتماد به نفس را افزایش می دهد و از تصمیمات پشتیبانی می کند

شفافیت باعث ایجاد اعتماد و پشتیبانی از تصمیمات می شود

یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه زنجان گفت: “انتخابات شهرداری ها ، مانند انتخابات شهرداری ها ، می تواند شفافیت را در سطح محلی و منطقه ای ایجاد کند ، اعتماد ایجاد کند و در نهایت از تصمیمات حمایت کند.”

علی اکبر به شیخ آنلاین گفت: “انتخابات با مشارکت و مشارکت مردم ، در واقع تعامل و روابط دو جانبه را بین مردم و دولت در سطوح مختلف ایجاد می کند.

وی ادامه داد: به طور کلی موانعی بین دولت ها و مردم وجود دارد و دولت ها اگر بخواهند این دیوارهای فرضی را کوتاه یا از بین ببرند در تصمیم گیری مردم دخالت می کنند.

شیخ افزود: مشارکت و مشارکت مردم در مدیریت جامعه دو پیامد آشکار دارد: اول اینکه می تواند در تصمیمات مهم و تقسیم ریسک بالا اتفاق بیفتد و دوم مشارکت مستقیم مردم در مدیریت سرنوشت جامعه و ایجاد شفافیت. “

یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه زنجان گفت: شفافیت و گشودگی تصمیمات دولت در صحنه عمومی و در عرصه عمومی به معنای خاص باعث ایجاد اطمینان و سرمایه اجتماعی در کشور می شود.

شفافیت اعتماد عمومی را گسترش داده و آن را نهادینه می کند

در همین رابطه ، یک تحلیلگر سیاسی و اجتماعی در بوشهر گفت: شفافیت باعث ایجاد روابط اجتماعی سالم و گسترش و نهادینه سازی اعتماد عمومی می شود.

رازی دربندی در گفت وگو با مهری اظهار داشت: شفافیت و افشاگری مدت هاست که به عنوان خواسته ها و نیازهای انسان پذیرفته شده است و مردم علاقه مند به کشف اسرار ماگو و یادگیری از او بوده اند.

این تحلیلگر سیاسی افزود: “در رژیم های استبدادی که همه چیز حول شخصیت و منافع شخصی حاکم می چرخد ​​، همه مسائل محرمانه تلقی می شوند و هیچ کس حق ندارد آن را نقض کند ، زیرا این به نفع حاکم است که همه را در اولویت خود قرار دهد. “

وی گفت: نقطه مقابل دولت های استبدادی ، شفافیت در دولت های دموکراتیک است. در این دولت ها همه چیز برای مردم کمتر مخفی است زیرا همه چیز در اطراف مردم است. به همین دلیل ، ارکان دموکراسی در قانون اساسی ، پارلمان ، احزاب سیاسی و مطبوعات ذکر شده اند ، در حالی که شفافیت در آمار مهم است.

مردم فریب شعارهای پوچ را نمی خورند