اقتصادی

شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در لرستان تسهیل می‌شود

ایران تودی/لرستان معاون استاندار لرستان بر لزوم تسهیل شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در طرح های اقتصادی استان تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی بیست و سوم بهمن در جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای فعالیت اقتصادی در شهرستان دورود، اظهار کرد: در پی مراجعه سرمایه‌گذار فعال در زمینه مونتاژ خودروهای سنگین بویژه اتوبوس، به منظور سرمایه‌گذاری در استان، جلسه‌ای با محوریت بررسی ایجاد شرایط فعالیت برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه تمام شرایط از جمله توانایی و قابلیت‌های سرمایه‌گذار مذکور مطرح و در این رابطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های استان تسهیل می‌شود، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده مقرر شد این سرمایه‌گذار به منظور تسریع در روند اجرایی شدن سرمایه‌گذاری، نسبت به تهیه مدارک لازم و ثبت در سامانه بهین یاب اقدام کند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: همچنین مقرر شد مدیرکل صمت لرستان نسبت به انجام مکاتبات اداری با وزارتخانه متبوع در زمینه تسهیل در فرآیند حضور سرمایه‌گذار در استان، اقدامات لازم را اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی لرستان با هدف کمک به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تسهیل شرایط، تمام اقدامات را برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش صنعت استان اجرایی و پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام