عمومی

سومی تیم هاکی بانوان گلستان/«باقری» فنی ترین بازیکن لیگ برتر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یازدهمین دوره فینال مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان به میزبانی تهران با پیروی از کلیه پروتکل های سلامتی با تیم سوم استان گلوستان به پایان رسید.

در همین رابطه رئیس شورای هاکی استان گلوستان به آنلاین گفت: مرحله ابتدایی این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار شد و تیم استان گلستان توانست به مرحله نهایی راه یابد.

محمدعلی طبرسا با بیان اینکه از 9 اسفند به مدت سه روز مسابقات لیگ بانوان رصد می شود ، ادامه داد: در مرحله نهایی تیم استان گلستان با چهار امتیاز پس از استانهای خراسان رضوی و همدان مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: تیم هاکی گلستان با نتیجه یک بر صفر آذربایجان شرقی را شکست داد و برابر همدان به تساوی بدون گل رسید و با نتیجه 2 بر یک مغلوب خراسان رضوی شد.

رئیس شورای هاکی گلستان با بیان اینکه تیم های گلستان جوانترین تیم های دوره در مسابقات بودند ، افزود: گلستان با تمام بازیکنان محلی در این مسابقات شرکت کرد.

وی ادامه داد: در طول این مسابقات بازیکن سرمربی تیم هاکی گلستان ، مینا باقری به عنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

شرایط سلامتی لیگ امسال بی سابقه بود

رئیس تیم هاکی بانوان استان گلستان همچنین اضافه کرد که شرایط میزبانی بسیار عالی بوده و کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.

ماری رضایی ادامه داد: محل اسکان تیم ها کاملاً تمیز و ضد عفونی شده و فقط دو ورزشکار در اتاق ها قرار گرفتند که این شرایط ایده آل برای رفتن به هتل بود.

ادامه: آزمایش PCR در ابتدای اعزام تیم ها توسط نمایندگان فدراسیون پزشکی-ورزشی انجام شد.

رئیس تیم هاکی بانوان استان گلستان گفت: قبل از شروع مسابقات نگرانی هایی در مورد مشکلات بهداشتی کارکنان و خانواده ها وجود داشت که با هدایت قوی هاکی به ایده آل ترین شکل ممکن انجام شد. “

تیم ها در فینال با بهترین ها بودند

مربی تیم هاکی بانوان استان گلستان در مورد سطح مسابقات نیز گفت: تیم ها در مرحله نهایی بهترین عملکرد خود را نشان دادند.

مینا باقری ادامه داد: تیم گلستان نسترن سنگبری ، الهام دایی ، فاطمه غلامی ، سارا صحینی ، فاطمه عرب ، سما طاهری ، فاطمه باقری ، فرزانه داوودی و مریم کریمی شرکت کردند.

وی ادامه داد: در مرحله اول با 6 پیروزی مقابل آذربایجان غربی ، مازندران ، همدان ، خراسان رضوی ، ایلام و کرمان و تساوی با تهران به مرحله نهایی رسیدیم.

باقری که به عنوان تکنیکی ترین بازیکن فصل مسابقات انتخاب شد ، افزود: سایر تیم های مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان بازیکنانی از استان های دیگر داشتند اما تیم میزبان آنها گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.