عمومیکسب و کار ایرانیان

سرویس خواب نوزاد پارچه ای

پارچه مخمل امروزه بیشتر برای دوخت و ساخت روتختی کودکان و ملحفه های نوجوان (تخت یک نفره) استفاده می شود زیرا خیس نمی شود، کش نمی آید و چروک نمی شود.

طرح و رنگ پارچه های سرویس کودک

بسیاری از خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک و حتی مردم عادی باید از حق انتخاب طرح و رنگ پارچه برای خرید پارچه برخوردار باشند.

در فروشگاه پارچه باما، با ارائه طیف گسترده ای از پارچه ها، از جمله پارچه های فانتزی، حیوانی، هنری و غیره، فرصتی را برای شما ایجاد کرده ایم که بتوانید به صورت رایگان انتخاب، مقایسه و خرید کنید.

کیفیت در کشتی

پارچه های با کیفیت و چاپ طرح با کیفیت بالا در فروشگاه پوشاک باما مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

خرید اینترنتی پارچه نفیس برای نوزاد

خرید اینترنتی روتختی بچه گانه باحال با بهترین قیمت مناسب تخت خواب کودک و نوجوان (تخت یک نفره) در طرح ها و رنگ های متنوع و کیفیت تضمینی.

شما می توانید از طریق سایت را سفارش داده و خریداری کنید

امروزه اهمیت سرویس خواب خوب برای نوزادان و کودکان را نمی توان بر کسی پوشاند، اگر کودکان یا کودکان مشکل خواب داشته باشند، نسبت به بزرگسالان با مشکلات بیشتری مواجه می شوند.

کودک از بدو تولد تا 3 یا 4 ماهگی بیشتر روز را می خوابد، این میزان خواب کاملا طبیعی است و برای کودکان بین 10 تا 18 ساعت است.

در این مدت، کودک ممکن است حرکت کند یا به نظر برسد که در هنگام خواب می خندد

در این دوران والدین نباید کودک را تنها بگذارند و حتی بهترین وضعیت را برای خوابیدن برای او فراهم کنند، زیرا این ناراحتی ها و نگرانی ها حالت تنفسی نوزاد را در وضعیت نامناسب قرار می دهد و خطراتی مانند خفگی در هنگام خواب را به دنبال دارد. بچه را بیاور