اقتصادی

سرنوشت صدور کارتهای سوخت به کجا رسید؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر کارت های سوخت به متقاضیان صادر می شود و تلاش ما بر این است تا هرچه سریعتر این نیاز را برطرف کنیم.

فاطمه کاهی در مصاحبه با ایران تودی درباره آخرین وضعیت صدور کارت سوخت ، اظهار داشت: “کارتها در قالب استعلام صادر و توزیع می شوند. حدود 200000 از 700000 درخواست کارت سوخت خودروهای شخصی برای صدور و بسته بندی ارسال شده است.” گذشت و به دست هموطنان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه افراد می توانند برای ردیابی بیشتر با وب سایت epolice.ir تماس بگیرند ، مقصر تأخیر در انتشار ویروس کرونا هستند و گفت: به زودی کارتهای سوخت به متقاضیان صادر می شود.

کاهی با بیان اینکه تعداد دقیق اتومبیل هایی که کارت سوخت دریافت نمی کنند ، گفت: ظاهرا تعداد این خودروها از 10 درصد کمتر نیست ، اما ما با هر دانشجویی روبرو خواهیم شد و در صدور کارت سوخت مشکلی پیش می آید. وجود ندارد.

کاهی با بیان اینکه مردم هنگام نگهداری کارت های سوخت باید مراقب باشند ، توضیح داد: اگر به هر دلیلی صاحب خودرو بخواهد کپی کارت سوخت را بخواهد ، کارت به آن شخص داده می شود. البته این بدان معنی نیست که برای هر اتومبیل دو بار کارت سوخت صادر می شود ، در صورت از بین رفتن کارت یا به دلایل دیگر کارت سوخت جدید تکراری صادر می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

از کارت هوشمند سوخت کپی کنید

براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، صدور کارت سوخت سوخت مضاعف فقط از طریق ادارات پلیس + 10+ امکان پذیر است ، زیرا معامله گران به منظور کلاهبرداری و سوء استفاده احتمالی ، اطلاعات شخصی و کارتهای بانکی را از هموطنان و سایتهای خود ایجاد می کنند. بدون اجازه. بنابراین ، افرادی که کارت سوخت ندارند و هنوز متقاضی کارت سوخت نیستند ، می توانند با داشتن شناسنامه صاحب خودرو و وسیله نقلیه ، به ایستگاه پلیس +10 مراجعه کنند. حذف رمز ورود کارت سوخت نیز در این دفاتر قابل انجام است.

برای درخواست کارت هوشمند سوخت کپی ، مدارک هویت مالک به شرح زیر است: برای افراد ، یکی از شناسنامه های معتبر صاحب وسیله نقلیه ، یک کارت شناسایی اصلی یا کارت هوشمند ملی یا گذرنامه لازم است. اشخاص حقوقی همچنین نیاز به یک نامه اصلی برای معرفی با یک امضا و تمبر مجاز از سازمان یا شرکت مربوطه یا یک نامه رسمی معرفی با کارت هوشمند ملی یا گذرنامه نماینده دارند. دارندگان وکالت معتبر از طرف مالک می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر یا شناسنامه معتبر ملی از جمله کارت هوشمند ملی یا گذرنامه ملی ، خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهند.

در مورد لیزینگ وسایل نقلیه (اجاره وسایل نقلیه با حق مالکیت) ، اسناد موجود در دست کاربر وسیله نقلیه ، از جمله کارت خودرو ، معیارهاست. اسناد هویتی وسیله نقلیه شامل شناسنامه وسیله نقلیه یا گواهی مالکیت وسیله نقلیه یا گواهی نامه معتبر به همراه یک بیمه نامه معتبر شخص ثالث است.

اما برای پر کردن نامه تعهد در +10 ایستگاه های پلیس ، مبلغ 10،000 تومان را در پایانه های POS بانک ملت واقع در این دفاتر واریز کنید و رسید دریافت کنید.

کسانی که در وب سایت دولت موبایل ثبت نام می کنند ، نیازی به ارائه درخواست اسناد ندارند. کارت سوخت این افراد به آدرس اعلام شده توسط اداره پست ارسال می شود.

نحوه ردیابی کارت هوشمند سوخت

افرادی که متقاضی کارت سوخت هوشمند هستند ابتدا باید به آدرس www.epolice.ir مراجعه کرده و سپس بر روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند. سپس در بخش ردیابی کارت سوخت نوع و شماره صفحه شماره را وارد کرده و به گزینه ردیابی کارت سوخت ضربه بزنید.

در این بخش شماره شرکت پستی نمایش داده می شود ، شما با کلیک بر روی گزینه شرکت پستی آبی ، وارد سیستم ردیابی پستی می شوید و با فعال کردن گزینه جستجو وضعیت کارت سوخت مشخص می شود.

متقاضیان می توانند با کلیک بر روی گزینه مشاهده همه جزئیات حمل و نقل از آخرین وضعیت کارت سوخت ، در مورد آخرین وضعیت کارت سوخت مطلع شوند. علاوه بر این ، از سال 2015 افرادی که دارای کارت سوخت بوده و در دفاتر پستی مستقر شده اند می توانند با انتخاب اسناد در بخش ردیابی کالای پستی و با داشتن کارت شناسایی معتبر و کارت خودرو ، به اداره پست و کارت سوخت مراجعه کنند. خودت را بگیر

اگر کارت سوخت برای یک وسیله نقلیه ثبت شده است یا در وب سایت دولت تلفن همراه (GSB) ثبت شده است ، مالکان باید مبلغ مصوب را برای هزینه صدور کارت سوخت به صادرکننده کارت سوخت بپردازند.

شرکت ملی پخش و پردازش فرآورده های نفتی اعلام کرد در صورت داشتن هرگونه سؤالی از متقاضیان می توانند با درگاه شرکت به آدرس WWW.NIOPDC.IR تماس بگیرند یا با شماره 09627 تماس بگیرند.

کنترل مصرف سوخت به دلیل مصرف متوسط ​​متوسط ​​سوخت ، افزایش ظرفیت صادرات ، مقابله با قاچاق سوخت و تأمین منابع مستقیم از مدیریت مصرف برای مردم به ویژه افراد فقیر و نیازمندان و همچنین کاهش آلودگی هوا در پایتخت و شهرها از جمله اهداف این امر است. طرح سهمیه بندی بنزین اعلام شد.

انتهای پیام