بین الملل

رییس سابق شاباک: نتانیاهو شایسته نخست وزیری نیست

به گزارش ایران تودی به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از رئیس سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک»، تاکید کرد که نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد و اسرائیلی‌ها باید خواهان برکناری او شوند.

در حالی که جنگ نسل کشی در غزه همچنان ادامه دارد، «نداو ارگمن» مدعی شد که جنگ در غزه در واقع پایان یافته و ما تنها در حال درگیری‌هایی در این منطقه هستیم.

امروز همچنین ماس در بیانیه‌ای به جنایات اشغالگران و حمله‌های وحشیانه آنها واکنش نشان داد.

به گزارش آنلاین؛ در بیانیه جنبش حماس آمده است: دشمن گمان می‌کند می‌تواند که با بمباران‌های وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه دستاوردی برای چانه زنی در جریان مذاکرات پس از شکست مفتضحانه در تحقق اهدافش است، با این تصورات باطل راه به جایی نمی‌برد زیرا خون‌های پاک ریخته شده، فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها، ملت فلسطین و مقاومت را علیه دشمن غیور تر و مقاوم‌تر می‌کند و عزم مجاهدان را در این سرزمین برای بیرون راندن اشغالگران و نابودی این رژیم جزم‌تر می‌کند.

پیشتر شبکه الجزیره گزارش داد در پی حمله رژیم صهیونیستی در غزه سه تن از فرزندان اسماعیل هنیه و شماری از نوه‌های وی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی اسامی شهدا را «حازم، امیر و محمد» فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به شهادت فرزندان و تعدادی از نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم.

هنیه در ادامه افزود: با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

310310

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.