علمی و پزشکی

رنگ موی مناسب برای پوست گندمی چیست؟

تعیین رنگ مو مناسب برای پوست گندم

هر صورت و پوست نیاز به رنگ مناسب مو دارد. دوستان عزیز ، رنگ پوست شما گندم است ، اول از همه باید تناژ رنگ پوست خود را بدانید ، کافی است رنگ پوست خود را با یک تکه جواهرات (نقره و طلای) تشخیص دهید. به این ترتیب ، اگر جواهرات نقره ای برای پوست شما مناسب تر است ، پس پوست شما تن خنک دارد و برعکس ، یعنی اگر طلا بیشتری به پوست شما بیاید ، پوست شما گرمتر می شود. راه دیگر برای تشخیص تن پوست شما نگاه به رنگ رگهای شما است اگر رگه های آبی بنفش دارید ، این نشانگر خنک بودن پوست شما است. اگر رگهای سبز دارید ، پوست شما گرم و براق است. روش دیگر این است که کاغذ را در کنار پوست خود قرار دهید ، کاغذ را در کنار صورت خود قرار دهید ، اگر پوست شما در نزدیکی کاغذ زرد شد ، این نشان می دهد که اگر رنگ پوست شما نزدیک به صورتی و قرمز باشد ، پوست شما گرم است. این بدان معنی است که شما یک رنگ پوست خنک دارید.

عکس رنگ مو عسلی

چه رنگ مو برای پوست گندم مناسب است؟

پوست گندم دو تن اصلی دارد قرمز و آبی در دسته رنگ پوست گرم. بیشتر مردم گندم می خورند و پوست آنها سبز می شود. مهمترین کاری که باید در هنگام انتخاب رنگ مو برای گندم انجام دهید ، خنثی کردن این چهره سبز است و دیگر آن را سبز نکنید. به عنوان مثال ، رنگهای خالص موی تیره معمولاً برای پوست گندم مناسب نیستند زیرا سایه سبز بیشتری به پوست نشان می دهند. البته نباید فراموش کنیم که رنگ موی روشن یا تیره نسبت به پوست گندم بسیار حساس است. از آنجا که این دسته از رنگ پوست ترکیبی از خانواده های پوستی نسبتاً متفاوت است ، انتخاب رنگ های روشن و تیره باید بسیار مراقب باشد.

نام های رنگی مناسب برای گندم سیاه

برای انتخاب رنگ مو برای این نوع رنگ پوست ، از رنگ موهای طلایی و قرمز معروف به سری قرمز و جهانی (به اختصار R و G) استفاده کنید. بنابراین اگر رنگ پوست گندم دارید و چشمانتان قهوه ای است ، قرمز ، طلای و رنگ بلوط برای شما مناسب است. به یاد داشته باشید این یک نکته بسیار حساس است رنگ طلایی شما آن را برای پوست خود استفاده کرده اید ، درجه طلایی بسیار روشن از آن استفاده نکنید ، زیرا این رنگ پوست گندم به رنگ نارنجی برخورد می کند ، که کل ترکیب صورت و موهای شما را خراب می کند. رنگ مو هازل، عسل، شراب قرمز، عزیزم تاریک، کارامل، شکلات و مسی برای پوست گندم بسیار مناسب است

رنگ مو عسل

رنگی بسیار مناسب و زیبا برای پوست گندم ، رنگ مو عسل او انجام می دهد اکنون می توانید با توجه به پوست و سلیقه خود از رنگ موی عسلی تیره یا حتی عسل سبک و معمولی استفاده کنید. هرچه گندم بیشتری داشته باشید ، رنگ مو عسل سبک تر است. به خاطر داشته باشید که اگر رنگ پوست گندم بسیار سبکی دارید (پوست سفید و روشن) ، این رنگ مو برای پوست های گندم تیره تر مناسب تر است ، زیرا پوست بسیار سبک است. رنگ صورت شما بسیار بی رنگ است.

رنگ مو مناسب پوست گندم

بهترین ترکیب رنگ موی زنبور عسل

استفاده از دو فرمول زیر برای ترکیب رنگ موی عسل بسیار جذاب و کاربردی است. این رنگ مو در بین خانمها و دختران جوان بسیار محبوب است. دلیلش این است که نه تاریک است و نه بسیار روشن. به همین روش ، شما می توانید از نقاط مختلفی ترکیب کنید. به عنوان مثال ، هایلایت های رنگی با موهای عسل – مسی ، عسل-شکلات ، عسل-طلا و رنگ موهای عسلی و …

  1. فرمول رنگ آمیزی موی عزیزم

ترکیبی برابر از رنگ بلوند شکلات + بلوند طلایی

رنگ بلوند دو اینچ

6٪ اکسیدان شماره یک است

پایه مو 8

  1. فرمول رنگ موی شکلات عسلی
  2. در این رنگ مو ابتدا باید رنگ موهای خود را با 6000 پایه افزایش دهید. سپس رنگهای زیر مو را با هم ترکیب کرده و بعد از 40 دقیقه موهای خود را بشویید.
  • پایه 6 مو با سه صفر
  • 70 مایل امتیاز 7
  • 20 میله شکلات سبک
  • 30 کیلومتر مه مه 7
  • 8 سانتی متر تغییر نقره
  • تنوع طلای 5 سانتی متر

از کجا می توانم رنگ مو مناسب را با قیمت مناسب دریافت کنم؟

برای به دست آوردن رنگ مناسب مو ، می توانید در جشنواره خاموش بازی Hair Tone Game شرکت کرده و از این تخفیف های هیجان انگیز و اقتصادی بهره مند شوید. در این جشنواره تخفیف ، Monton Ro تخفیف های عجیب و بسیار اقتصادی به شما ارائه می دهد. این جشنواره در نیمه دوم ژوئن برگزار می شود و شش روز ادامه دارد. پیشنهاد ما این است که این جشنواره بی نظیر را از دست ندهید.