عمومی

رسانه‌ها دلداگی به سیدالشهدا را هنرمندانه به تصویر بکشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ظهر امروز با مشارکت مدیرکل تبلیغات اسلامی حجت الاسلام یوسف احمدی و مدیرکل صدا افشین امیر ووسیما جمعی از هیئت های ستودنی و مذهبی استان کرمانشاه و کرمانشاه در ماه محرم جلسه اجماع و هماهنگی برگزار کردند.

امیر افشین در نشست هم اندیشی و هماهنگی ماه محرم اظهار داشت: جلسه امروز ، 10 روز قبل از روز محرم ، با حضور مداحان و هیئت های مذهبی برگزار شد تا عزاداری محرم همزمان و م effectivelyثر برگزار شود.

افزود: صدا و سیمای کرمانشاه آماده استفاده از قابلیت های خود برای چیزی دیدنی است آیین ها محرم را امتحان کنید.

حجت الاسلام یوسف احمدی نیز در این مراسم گفت: اقدامات صدا و سیما همیشه پوشش داده می شود. آیین ها اطاعت از دین و مناسک اسلامی ارزشمند است و باید از تلاشها قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت هایی که باید در دستور کار قرار گیرد ، تجمع است. بیاورید صدا و تصویر مداحان و تشکل های مذهبی در استان کرمانشاه منسوخ شده است ، زیرا در صورت عدم اقدام بسیاری از فیلم ها و فایل های صوتی از بین می رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ، جلسات محرم سال فعلی وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بر برگزاری جلسات محرم مطابق دستورالعمل های بهداشتی تاکید دارد و هیئت های مذهبی باید به این موضوع توجه کنند.

احمدی گفت: از نظرات کارشناسی کارشناسان در موضوعات مختلف استفاده می شود ، در برگزاری جلسات مذهبی باید از نظرات کارشناسان دینی استفاده شود و سازمان تبلیغات اسلامی با تصمیمات ناگهانی و غیرکارشناسی مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که سلامت مردم نیازمند توجه است ، معنویت افراد نیز باید چنین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خم شدن شعائر حسین توسط رسانه ها یکی از اقدامات ارزشمندی است که برای نشان دادن شعائر حسین در عکس ها ، فیلم ها و اخبار پاداش می گیرد. دلداگی امام حسین (ع)ع) در جهان نشان می دهد.

احمدی گفت: قدر دانی مدینه و پیرغلامان امام حسین علیه السلامع) مراسم پیرغلامان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود.

در پایان این مراسم جمعی از مداحان کرمانشاهی و روسای هیئت های مذهبی انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد استفاده از فرصت های استان برای پوشش فعالیت های مذهبی و فرهنگی و تهیه برنامه های بزرگ بیان کردند.