راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی

اگر مدت زمان زیادی را در طول روز درون ماشین هستید و یا زیاد با ماشین خود مسافرت می‌کنید به طور حتم به یک شارژر فندکی نیاز خواهید داشت تا به کمک آن بتوانید وسایل خود را به راحتی شارژ کنید، اما آیا می‌دانید بهترین مارک شارژر فندکی کدام است؟ آیا می‌دانید کدام مدل‌های موجود در بازار ارزش خرید بالاتری دارند؟ در ادامه همراه مجله ایران تودی باشید تا بیشتر به شارژر فندکی بپردازیم.

بهترین شارژر فندکی از کدام برند است؟

همان‌قدر که امکانات یک محصول اهمیت دارد و باید قبل از خرید به آن دقت داشته باشید، برند محصول نیز اهمیت بالایی دارد و برخی از سازنده‌ها در ساخت محصولاتی بهتر از رقبای خود عمل می‌کنند. در ادامه چند برند را معرفی خواهیم کرد که شارژرهای فندکی باکیفیتی را تولید می‌کنند.

اگر برای خرید شارژر فندکل به دنبال فروشگاه اینترنتی باکیفیت هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه هایی مثل تکنولایف، تاچ تل، جانبی و دیجیکالا است.

انکر

انکر یک برند چینی است که در سال 2011 توسط یکی از مهندسان نرم‌ افزار سابق شرکت گوگل پایه‌گذاری شد. این سازنده در کشورهایی چون آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، چین، کره جنوبی، عربستان، رومانی و کویت شعبه دارد و در زمینه تولید انواع لوازم جانبی از جمله شارژر فندکی فعالیت دارد. انکر در سال 2015 و تنها پس از 4 سال فعالیت توانست در سایت آمازون به پرفروش‌ترین برند در زمینه شارژر گوشی تبدیل شود.

باسئوس

این برند هم چینی است و در سال 2011 پایه‌گذاری شده است تا بتوانیم باسئوس را رقیبی جدی برای انکر بدانیم. این سازنده هم در زمینه لوازم جانبی فعالیت دارد و شارژرهای فندکی بسیار خوب و باکیفتی تولید می‌کند. تولید محصولات باکیفیت با قیمت مناسب و همچنین داشتن نوآوری‌های زیاد باعث شد تا این سازنده چینی بتواند برای خود جایگاه مناسبی در چین و همچنین بازار جهانی به وجود بیاورد.

شیائومی

شیائومی خیلی نیازی به معرفی ندارد و حالا دیگر همه جهان با این برند چینی و محصولات آن آشنایی دارند. این برند از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و در مدت تنها 12 سال توانسته با تولید محصولا خوش‌قیمت و باکیفیت به فروش و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شیائومی زیربرندهای بسیار زیادی دارد که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی فعالیت می‌کنند ولی خود این سازنده هم در زمینه لوازم جانبی و شارژر فعالیت گسترده‌ای دارد و شارژر فندکی‌های باکیفیتی تولید می‌کند. اگر به دنبال بهترین شارژر فندکی شیائومی برای خرید هستید پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های معرفی شده در ادامه را مد نظر قرار دهید.

راهنمای خرید بهترین شارژر فندکی

بهترين شارژر فندكي براي ايفون و اندروید

در این قسمت نوبت به معرفی بهترین شارژر فندکی فست شارژ می‌رسد که می‌توانید در بازار کشور خریداری کنید. توجه داشته باشید که تفاوتی بین شارژر فندکی اندروید و ایفون وجود ندارد و شما می‌توانید از یک محصول برای هر دو استفاده کنید.

شارژر فندکی انکر مدل R5111

بدون شک یکی از بهترین نوع شارژر فندکی که می‌توانید خریداری کنید همین انکر R5111 است؛ چرا که به غیر از شارژ گوشی امکانات بسیار جذاب دیگری مانند امکان پاسخ به تماس و پخش موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این محصول می‌تواند از طریق بلوتوث 4.2 به گوشی شما متصل شود و سپس از طریق امواج رادیویی اتصالی پایدار با رادیو ضبط برقرار کند. این یعنی اگر ضبط شما قابلیت بلوتوث ندارد به کمک این شارژر فندکی می‌توانید به موزیک‌های گوشی خود گوش داده و به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید.

این مدل از دو پورت برخوردار است و این یعنی شما می‌توانید به صورت همزمان دو دستگاه را به شارژ متصل کنید. جالب است بدانید که پورت بالایی می‌تواند فلش مموری را بخواند و موسیقی موجود به روی آن را از طریق ضبط ماشین پخش کند. به این موارد امکان یافتن جای پارک ماشین از طریق نرم افزار موجود برای این شارژر فندکی را هم اضافه کنید تا متوجه ارزش خرید بسیار بالای این محصول شوید.

مشخصات شارژر فندکی انکر مدل R5111

ابعاد | وزن

110×50×60 میلی‌متر | 30 گرم

درگاه ارتباطی

USB نسخه 2.0

تعداد درگاه خروجی

2 عدد

شدت جریان خروجی

1.5 آمپر مخصوص موبایل | 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل

سایر

در نظر داشته باشید که برای برخورداری از شارژر سریع 100 واتی باید از خروجی Type-C استفاده کنید. این محصول می‌تواند ورودی مورد نیاز هر گوشی یا تبلتی را تشخیص دهد و خروجی را بر این اساس تنظیم کند تا هیچ آسیبی به محصولات شما وارد نشود. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به چراغ LED چندرنگ برای نمایش دادن وضعیت شارژ و وجود یک سیم Type-C به Type-C درون جعبه اشاره کرد.

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

ابعاد | وزن

– | ۵۰ گرم

درگاه ارتباطی

یک عدد تایپ C و یک عدد USB-A

تعداد درگاه خروجی

2 عدد

شدت جریان خروجی

32 وات شارژ سریع | 20 وات PD

سایر

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PCCSR005

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PCCSR005

ابعاد | وزن

درگاه ارتباطی

یک عدد درگاه تایپ C و یک عدد درگاه USB-A

تعداد درگاه خروجی

2 عدد

شدت جریان خروجی

18 وات در USB-A و 20 وات در USB-C

سایر

این شارژر فندکی دارای چراغ LED است تا شما در شب هم بتوانید آن را در ماشین تشخیص دهید. ناگفته نماند که این محصول از فناوری‌های مختلف برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های شما بهره‌مند است و از افزایش بیش از حد دما هم جلوگیری می‌کند.

مشخصات شارژر فندکی شیائومی مدل Mi 37w dual-port car charger

درگاه ارتباطی

دو عدد USB-A

تعداد درگاه خروجی

توان خروجی

27 وات پورت قرمز و 10 وات پورت مشکی

سایر

برخورداری از چراغ LED و جلوگیری از آسیب به دستگاه‌ها

شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19

مشخصات شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19

ابعاد | وزن

26×35×61 میلی متر | 24.6 گرم

درگاه ارتباطی

یک عدد USB و یک عدد PD

تعداد درگاه خروجی

شدت جریان خروجی

سایر

پشتیبانی از شارژ سریع QC3.0

سوالات متداول

بهترین شارژر فندکی لیست برای خرید کدام مدل است؟ بدون شک یکی از بهترین نوع شارژر فندکی که می‌توانید خریداری کنید همین انکر R5111 است؛ چرا که به غیر از شارژ گوشی امکانات بسیار جذاب دیگری مانند امکان پاسخ به تماس و پخش موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برند انکر برای خرید معتبر است؟ انکر یک برند چینی است که در سال 2011 توسط یکی از مهندسان نرم افزار سابق شرکت گوگل پایه گذاری شد. این سازنده در کشورهایی چون آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، چین، کره جنوبی، عربستان، رومانی و کویت شعبه دارد و در زمینه تولید انواع لوازم جانبی از جمله شارژر فندکی فعالیت دارد و برندی شناخته‌شده است.

مشاهده ویدئو های بیشتر در youtube.com  و  pintrest.com