ورزشی

دژاگه همین حرف‌ها را در آلمان می‌زد با او برخورد می‌کردند

سرمربی کوکاکولا ، فرشاد پیوس می گوید که وی تاکنون چیزی شبیه به آن در هیچ کشوری ندیده است. چرا باید لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار شوند اما لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم؟ پیوس با استناد به تهدید انصراف چهار تیم در لیگ برتر ، گفت: سران این تیم ها بهانه ای برای هزینه نکردن پول دارند ، در غیر این صورت نگرانی از سلامتی زندگی بشر ندارند.

یکی از روسای وزارت بهداشت اعلام کرد که فقط اجازه برگزاری لیگ برتر و لیگ دسته اول را دارند؟
بله آل که به نظر من کاملاً تلخ است ، بنظر می رسد BT برای من هم نیست. من از این گفته خیلی تعجب کردم. در ابتدا اعلام شد که تمام لیگ ها ادامه خواهند یافت ، اما همانطور که دیروز گفتند ، فقط لیگ برتر و یک! آیا خون لیگ برتر و لیگ یک پر رنگ تر از ما است؟ معیارهایی که آقایان می گویند چیست؟ شما در هیچ کشوری چنین تبعیضی مشاهده نمی کنید.

گفته می شود تیم شما در معرض خطر صعود نیست؟
این دقیقاً مشکل ما است. تا دیروز آقایان گفتند که لیگ دسته دوم برگزار می شود ، بنابراین در این ماه مانند سایر تیم ها ، کورونا را آزمایش کردیم تا تمرین را شروع کند. بعد یکبار گفتند ، نه؟ متأسفانه با این تصمیم آنها با سرنوشت یک پارک سرگرمی بازی می کنند. اکنون تیم من هنوز در صدر جدول قرار دارد و اولین شانس صعود به لیگ دسته اول است. سپس آنها می خواهند با یک تصمیم اشتباه حقوق تیم من را هدر دهند. این از نظر اخلاقی صحیح نیست.

آیا پروتکل های بهداشتی می توانند در لیگ دسته دوم دنبال شوند؟
بله ، پروتکل های بهداشتی در لیگ دسته دوم به خوبی دنبال شدند. به نظر من هیچ تفاوتی بین دسته های لیگ نیست. فکر نمی کنم کسانی که چنین تصمیمی می گیرند ، از وضعیت تیم های ورزشی و شهر به خوبی آگاه هستند.

آیا تیم شما Corona را امتحان کرد؟
بله ، تیم ما کرونا را آزمایش کرد و خوشبختانه همه بازیکنان آزمایش منفی کردند. به هر حال تیم ما برای شروع تمرین آماده بود و این تصمیم و این گزارش ما را شوکه کرد. البته من و رهبران باشگاه قطعاً این موضوع را دنبال خواهیم کرد. اکنون این گفتگو مربوط به سرنوشت یک شهر است نه من و بازیکنان. مردم اینجا از هر پیروزی این تیم خوشحال هستند و با تیم های شهر هماهنگ هستند. در اینجا ، همانطور که همه می دانند ، به برج عقاب معروف است و مردم برای قهرمانی و ارتقاء به لیگ دسته اول آماده می شوند.

در این راستا ، 4 تیم در لیگ برتر ابزارهای طرف مقابل را دوباره تنظیم کردند و تهدید کردند که در صورت بسته نبودن لیگ ، آنها عقب نشینی می کنند؟
اول از همه باید بگویم که این تیمها با تهدیدات پیش نمی روند. از طرف دیگر ، همه 4 تیم امیدوار به پیروزی نیستند. البته بافندگی و ماشین سازی هیچ شانسی برای برنده شدن ندارد اما در انتهای جدول به ویژه سازندگان ماشین آلات قرار دارند که در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب در معرض خطر سقوط هستند. تراکتورسازی و شهرخودرون دیگر هیچ امیدی به قهرمانی ندارند و سران این دو تیم به دنبال پایه و اساس هواداران خود هستند. می بینید ، سلامتی بسیار مهم است ، اما نباید از سلامتی به عنوان بهانه استفاده شود. فوتبال یک بازی عادلانه است. این نباید مردم و هواداران را از بازی فوتبال باز دارد. البته باید بگویم که این تیم ها خصوصی هستند ، بنابراین به هزینه ها فکر کنید و هرچه هزینه کمتری داشته باشد ، برای آنها بهتر است.

البته شهر اتومبیل در آسیا نیز وجود دارد و باید در بازی های آسیایی رقابت کرد؟
کاملاً درست است. آیا مدیرعامل خودرو نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد نوشت که در آن می گوید اگر می خواهد میزبان لیگ قهرمانان باشد ، این ملک را پس خواهد گرفت؟ البته نه ، زیرا او با جنایات جدی روبرو خواهد شد. از آنچه شنیدم ، لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست ادامه خواهد یافت و آنها باید برای این مسابقات آماده باشند. بنابراین بهتر است برای لیگ آماده شویم تا بتوانند به طور کامل آماده آسیا شوند.

یعنی فدراسیون و سازمان لیگ هم باید پنالتی تیم های اشتباه را در نظر بگیرند؟
خودشه. اگر تیم بخواهد قوانین بازی را زیر پا بگذارد ، باید با آن برخورد کند. عمه لیگ برتر جایی نیست که بخواهید بازی نکنید. اکنون همه مردم مشغول به کار هستند و همه چیز به حالت عادی برگشته است. بنابراین برگزاری مسابقات فوتبال مشکلی ندارد.

البته برخی بازیکنان مانند دژاگه تهدید کرده اند که اگر لیگ برگزار شود ، بازی نخواهند کرد.
من احترام خاصی به Deja Vu دارم. او بازیکن تیم ملی بود و برای فوتبال بسیار تلاش کرد و پسر خوبی است. اما او نباید چنین حرف بزند. من یک سؤال برای او دارم اگر فوتبال آلمانی یا انگلیسی اکنون در معرض خطر است ، آیا من بازی نمی کنم؟ آنها قطعاً با آن برخورد می کردند. او بازیکن باشگاه است و باید قوانین را رعایت کند. البته اینها سخنان او نیستند بلکه از سخنان رانندگان و صاحب تراکتور گرفته شده اند. او مجبور بود این کلمات را بیان کند ، به عبارت دیگر ، او مجبور بود این کلمات را بیان کند!

در پایان وظیفه چیست؟
لیگ بادی در همه رده ها ادامه دارد و تیم های قهرمان ، صعود و سقوط وظیفه داشتند. زیرا کروناهالا اکنون با ماست و به زودی ناپدید نمی شود. مانند همه حرفه ها ، ما باید نسبت به این امر تحمل داشته باشیم و زندگی خود را طبق پروتکل های بهداشتی ادامه دهیم تا اینکه واکسن یا دارو کشف شود. تیم ملی نیز باید در ماه سپتامبر در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی کند و این بازیکن باید در مرکز لیگ تمرین کند ، بنابراین برگزاری لیگ بهترین کار است و نباید به تعویق افتاد ، زیرا فوتبال از دست می رود.

255 41