عمومی

در «نبرد اقتصادی» نیز طعم تلخ شکست را به دشمن می‌چشانیم

متن كامل مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: خداوند متعال فرمود: 22 بهمن ، به دست قدرت الهی خدا ، و پیامبر حاکمیت وی بر جهان تحت لوای حجت ما را به بزرگداشت این اعیاد بزرگ ملی و مذهبی و تحقق وعده های پیروزی و پیروزی توسط خداوند متعال القا می کند. همه زنان و مردان مظلوم و آزاده ای که با عزت از سراسر جهان عبور کرده اند. آره! نستوه ، بنیانگذار و مبارز این انقلاب پایدار و بزرگ اسلامی ، به حق آن را آغاز فروپاشی نظام استبداد استبداد و حضرت محمد (ص) خواند. وی آن را جلوه ای از حرکت بزرگ محمد خواند. به همین دلیل ، پس از انفجار مهیب در “شرق” جهان ، اکنون شاهد انحطاط فرهنگ منحط “غرب” و به ویژه هژمونی آمریکا هستیم.

این یک امید خیالی نیست که ظلم ، فساد ، تبعیض و بی عدالتی قرن ها به ظلم و ستم نسل بشر پایان دهد. جنگ جهانی چهارم در زمینه های امنیتی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و عقلانیت به استکبار به هدف پوچ و رسوا نرسید. بله ، دولت سایبری کابوسی است که با وجود شایعات غول های رسانه ای از جمله حوزه بیولوژیکی ، جان بسیاری را گرفته است. اما او محکوم به شکست است.

ما ، راهپیمایان 22 بهمن ، به نمایندگی از همه آزادگان و حقیقت جویان جهان ، با طناب محکم انقلاب جهان اسلام و جانشین بزرگ او ، میثاق امام الله ، بقیه عهد عتیق را تجدید می کنیم ، امام خامنه ای (آدم الله زوله) پاسداران این فتح موفقیت آمیز. ما شهدای انقلاب اسلامی ، حریم و حرمت اسلام و اهل بیت و شهدا را اعلام می کنیم. دفاع ملی ، به ویژه ژنرال حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و دانشمند عزیز هسته ای شهید فخری زاده:

1- علی رغم همه چیز ، او پاسدار ارزشهای والای اسلام و حرم مطهر جمهوری اسلامی است و وظیفه عملی خود را در “اطاعت محض” با صدای بلند و خصمانه انجام می دهد. قدرت ایران اسلامی و جهان در بیداری اسلامی ، یعنی امام خامنه ای. زوله دام).

2- قرار دادن نقشه راه استان و امت با همان ساختار ؛ این “بیان بزرگ و ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی” است که به معنای آمادگی آن برای شرکت در هفت عرصه جهاد فی سبیل الله است. ما استقلال و مبارزه با گسترش سبک زندگی غربی و سبک زندگی اسلامی را اعلام می کنیم ، مانند گذشته در زمینه های علمی ، معنوی ، اقتصادی ، سیاست خارجی ، مبارزه با فساد و برقراری عدالت.

3- یادآوری محاسبات بی ادبانه رهبران خیانت و استکبار جهانی به ویژه دولت دموکراتیک ایالات متحده از ابتدای تأسیس نهضت بزرگ اسلامی تا پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ؛ درگیریهای پی در پی و جنگهای ناموفق و شکستهای تحقیرآمیز. استقامت شدید و پایداری جهادی و وفادارانه ، در این “جنگ اقتصادی” بار دیگر طعم تلخ شکست را در دهان دشمن قسم خورده اسلام و میهن اسلامی خواهیم چشید. تا زوال و نابودی سیستم سلطه را تسریع کند.

4- با تکیه بر وعده پیروزی الهی ، ما با عزمی همه جانبه در زمینه های کار و خدمت صادقانه به حل مشکلات و مشکلات مختلف مردم غیور و ثابت قدم اسلامی که به دنبال خدا هستند ، ادامه دادیم. ما در این “توطئه ناامیدی” علیه این شیطان بزرگ و فریبکاران فروتن شکست خواهیم خورد.

5. اتکا به دید واقع بینانه از قدرت بی بدیل ما ، پذیرش امید به بیگانگی و “مرعوب شدن توسط دشمن” به عنوان یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی ؛ ما همچنین مقامات کشور را به این توصیه و مصوبه مهم و قاطع توصیه می کنیم و هرگونه کندی و انفعال در برابر دشمن را در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و بین المللی تحمل نخواهیم کرد.

6- هنگام هشدار به جریانات داخلی و مدارس و خواستار وحدت و همدلی در اطراف محور استان ، با شرکت در وقایع پیش رو با عزم راسخ و تفکر عمیق تلاش مضاعفی برای “ساختن یک دولت اسلامی” با تمام توان خود بکنید. با آموختن از گذشته ، ما برای کسانی که به انتخابات وفادار هستند ، یک دولت شایسته ، انقلابی ، جهادی و قدرتمند فراهم خواهیم کرد و با وجود مسئولیت پذیری و حداکثر خود طمع دشمن ، به ویژه شیطان بزرگ ، آمریکا و رژیم ستمگر صهیونیستی.

In- در هر سه شاخه ضمن تقدیر و تشکر از خادمان مخلص نظام اسلامی ، به دشمن هشدار می دهیم که با پرهیز جدی از حذفیات دروغین و مضر ، فشار مضاعف و ترورهای پی در پی را تحریک ننماید و در عین حال از مسئولان می خواهیم که پاکدامنی ، مبارزه صادقانه و م andثر و جامع علیه علل فساد و فساد در حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، امنیتی و اقتصادی و به ویژه در حوزه معیشت ، اما ما توصیه می کنیم و اعلام می کنیم که هیچ کس را نمی بخشد و نمی بخشد ” خیانت “یا” فساد “.

8- همانطور که رهبر معظم انقلاب ، رهبر معظم مسلمانان فرمودند ، هیچ کسی در جمهوری اسلامی به بی تفاوتی کسانی که بدون عزت خواستار آن هستند ، گوش نمی دهد و ما موضع قاطع خود را در مورد سیاستهای قاطع اسلامی سیستم. برجام گفت ایالات متحده “همه تحریم ها را برداشته است”. ما پس از تحقیق دقیق در مورد انجام کلیه تعهدات طرفین این توافق نامه ، چه به صورت شفاهی و چه در عمل ، به تعهدات نهایی خود بازگشتیم و هنوز حق تعیین شرط را داریم.

9- ما از تلاش ها و فداکاری های جهادگران در زمینه بهداشت و مبارزه با کرونا و خدمات وفادار به مردم قدردانی می کنیم و از ابتکار نخبگان علمی برای واکسیناسیون این ویروس که جلوه ای از کشور. نبوغ و توانایی جوانان ایرانی.

خدا با توفیق و تکلان مخالف است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی