عمومی

دردسر ۱۴ میلیاردی پرسپولیس – ایران تودی

هواداران آنقدر تیم های خود را دوست دارند که از همان ساعت های اول تصمیم کالدرون ، کمپینی را برای واریز پول به حساب باشگاه راه اندازی کردند. اما س mainال اصلی این است که چرا یک هوادار فقیر پرسپولیس باید هزینه سوage مدیریت مسئولان باشگاه را بپردازد؟ واقعا چرا؟

روزنامه به گزارش ایران تودی دنیای اقتصاد وی نوشت: “تمام شد. این قابل پیش بینی ترین شکست حقوقی باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر بود ؛ آنقدر واضح است که مسئولان این تیم چند روز پیش اعلام کردند که امیدی به پیروزی در دادگاه عالی ورزش ندارند و فقط درخواست شده برای زمان. “پیروزی در دادخواست علیه پرسپولیس است.

صبح روز سه شنبه دادگاه عالی ورزش با موافقت با پرداخت 5 درصد در سال و 580 هزار دلار به مربی آرژانتینی ، فقط 30 روز مهلت داد تا از دادگاه انضباطی فیفا رهایی یابد. با توجه به نرخ ارز فعلی ، تقاضای اصلی کالدرون نزدیک به 14 میلیارد تومان خواهد بود و البته باید پنج درصد درآمد سالانه و هزینه های دادگاه و وکلا نیز به آن اضافه شود. همه اینها در حالی است که یک مشکل جدی مالی در پرسپولیس را تجربه می کنند. نیازهای اصلی این تیم از اسپانسر تبلیغات گرفته شده و طبق برخی افسانه ها “تغذیه” شده است. در همان زمان ، این باشگاه باید چند صد میلیون به مظنونان محلی از جمله سوشا پرداخت کند. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که طی یکی دو هفته گذشته رقبا را مورد انتقاد و تمسخر قرار داده و مستقیماً از هواداران خود با اعلام شماره حساب خود درخواست حمایت مالی کرده است. در این شرایط دشوار اقتصادی ، باشگاه بیش از دو میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است ، اما چه کسی تا 14 میلیارد تومان سرمایه دارد؟ کار مربی آرژانتینی اکنون کابوسی جدید برای سرخپوشان است. آنها سال گذشته این روزها در پرداخت برانکو شرکت کردند و اکنون همین پروژه برای کالدرون تکرار شده است.

قسمت غم انگیز ماجرا این است که سرمربی سابق “قرمزها” تمام تلاش خود را انجام داد تا در طول همکاری با باشگاه ایرانی به توافق برسد ، اما مدیران وقت تیمش او را اخراج کردند. بعد از برانکو ، همه نگران پرسپولیس بودند ، اما او تیم را در موقعیت خوبی قرار داد ، در نیمه نهایی پیروز شد ، دربی تهران را برد و قرمزها را به نیمه نهایی جام حذفی رساند ، اما تفاوت زیادی برای او ایجاد کرد که عصبانی شد و رفت. “پول؟ پول؟” پیرمرد در حالی که روی صندلی خود دراز کشیده بود در کنفرانس مطبوعاتی اخیر به خبرنگاران گفت. من یک مرد پولدار هستم. “درخواست من کمی احترام است.” وی تا پایان اقامت در ایران ، باشگاهی را با افراد بد بنیان گذاری کرد ، بلیط کشور خود را خریداری کرد و حتی قبل از شروع فصل برخی از تجهیزات بدن سازی را با تخفیف از خانه خود خریداری کرد. حساب خود را به ایران آورد. واکنش مدیران باشگاه به این تعامل روی اعصاب مربی آرژانتینی تأثیر گذاشت. او در شرایطی رفت که حداقل می توانست با بقیه حقوقش موافقت کند اما به دلایل نامعلوم ، تنها اولویت آقایان خلاص شدن از شر او بود.

اکنون ساعت شنی وارونه است و یک ماه دیگر برای فرار از تحریم های فیفا باقی مانده است. شاید پنجره های انتقال را ببندد و شاید بدتر. شاید مدیران فعلی پرسپولیس انتظار کمک بیشتری از هواداران را داشته باشند. آنها آنقدر تیم خود را دوست دارند که از همان ساعات اول صدور حکم ، کمپینی برای واریز پول به حساب این باشگاه راه اندازی کردند. اما س mainال اصلی این است که چرا یک هوادار فقیر پرسپولیس باید هزینه سوage مدیریت مسئولان باشگاه را بپردازد؟ واقعا چرا؟ “

انتهای پیام