ورزشی

حواشی فینال در شان فوتسال ما نبود/پیشنهاد خوب بیاید لژیونر می‌شوم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال دیروز در تبریز برگزار شد و تیم مسی سونگ با شکست جیتیپاسند موفق شد تا برای سومین سال پیاپی قهرمان شود. در این مسابقه ، علیرضا صمیمی ، دروازه بان تیم ملی ، پیروزی تیم مس و این قهرمانی را بازی کرد.

دروازه بان در مصاحبه با آنلاین ، وضعیت خود را دلیل تمرین در سطح بالا در دوره قرنطینه عنوان کرد. صمیمی تأکید کرد که اولویت های اول ، دوم و سوم وی تمدید قرارداد خود با تیم مس در صورت عدم ارائه پیشنهاد خوب خارجی از بهترین لیگ های جهان است. وی همچنین گفت که فصل گذشته تیمی از لیگ روسیه ارائه داده است اما باشگاه مس مخالف جدایی او بود.

گفتگوی تفصیلی آنلاین با صمیمیت ادامه دارد.

* خبرگزاری آنلاین – فینال بسیار جالبی را شاهد بودیم. آیا می خواهید ببینم شما را به عنوان دروازه بان تیم مس در بازی برگشت فینال ارزیابی می کنم؟

⁇––⁇ علیرضا صمیمی: ما در مسابقه اول پیروز شدیم اما فکر می کنم گیتی-پاسند در مسابقه دوم بهتر از ما بازی کرد. ما در اصفهان بازی بزرگی انجام دادیم اما در بازی برگشت اوضاع کمی متفاوت بود. باید تصور کنیم که گیتیپاسند وقتی در “طبقه بالا” بودیم به طرز حتمی به ما حمله می کرد زیرا او برای پیروزی به تبریز آمد. تیم مس در بازی برگشت بازی منطقه ای بیشتری داشت. اگر دوباره به بازی نگاه کنید ، اگر می بینید که ما فرصت گل 5-6 گل را نداریم ، مفید و منطقی بازی کردیم. اگر به خاطر اشتباه آشکار اولاد قباد و اخراج این بازیکن نبود ، فکر می کنم این مسابقه در همان بازی با نتیجه سه یا دو نتیجه به نفع ما تمام می شد و شما سخت کار نمی کردید و پنالتی نمی شد.

* به نظر شما دلیل اصلی پیروزی تیم مس در این مسابقه چیست؟

– استرس برای هر دو تیم در فینال وجود داشت و کسی اشتباه نکرد. در این حالت تیمی با کمترین اشتباه برنده می شود. فکر می کنم تجربه برخی از بازیکنان ما توسط تیم حریف تحت الشعاع قرار گرفته باشد اما با وجود این بازیکنان ، کادر فنی و رهبری قدرتمند و توانمند ، گیتی از ارزش یک تیم دوستانه می کاهد. در طول بازی ، درگیری های عادی در فوتسال اتفاق می افتد. ما توانستیم موفق تر از حریف به نظر برسیم.

* به گفته کارشناسان ، یکی از مهمترین دلایل موفقیت مس این بود که شما داخل درب بودید. چطور از این چند ماه آموزش و رقابت آگاه شدید؟

– در یک یا دو ماه که همه چیز تعطیل است ، من هر روز در شهر ما (بوشهر) قرنطینه کار می کنم ضمن اینکه قوانین بهداشت را رعایت می کنم. من همچنین مربی بدنسازی بزرگی با خودم دارم و بعد از آن وقتی تیم ها مجوزهای تمرینی به من داده شد ، من به مدت سه هفته با مربیان و مربیان بدن سازی بسیار خوب تمرین کردم و آن را برای من آماده کرد.

* با این امتیاز چرا در اصفهان در فینال حضور نداشتید؟

– متأسفانه من قبل از این بازی مصدوم شدم و کادر فنی استراحت را مصلحت دانست. شاید اگر در آن مسابقه بازی می کردم ، آینده فوتسال من در معرض خطر خواهد بود. کادر فنی با مهربانی به من استراحت دادند. خوشبختانه ، یکی دیگر از دروازه بانان مس ، سعید مومنی ، در آن مسابقه بسیار خوب عمل کرد. من هم برای مسابقه برگشت آماده شدم و خوشبختانه دوست دارم برای سومین بار با مسی در لیگ حضور پیدا کنم.

* آیا این درست است که شما از چند هفته قبل کرونا ویروس گرفتید و به همین دلیل از بازی خارج شدید؟

– راستش را بخواهید ، تاج نداشتم و نتایج تست من از روز اول منفی بود. جواب تجربه بازی من کمی دیر به اصفهان آمد. زیرا در روز چهارشنبه قبل از مسابقه بسته شد. آزمایشی که با سایر بازیکنان انجام دادم اشتباه بود ، بنابراین آنها تست جداگانه ای از من گرفتند تا جواب این تست کمی دیر به اصفهان برسد.

در آزمایش اول ، آنها از آزمایشگاه تبریز تماس گرفتند و به آنها گفته شد كه كیت تشخیص تاج كاملاً آسیب دیده است. من گفتم اگر تست من مثبت بود بدون تعارف می گفتند اما کارکنان آزمایشگاه اصرار داشتند که مجموعه خراب شود.

بعد از آن ، آنها آزمایش دیگری انجام دادند تا نتیجه آزمایش را به اصفهان تحویل دهند.تمام ذهنم شلوغ بود ، به همین دلیل کمی زخمی شدم. این من را از بازی خارج کرد. اگر تست تاج من مثبت بود ، من شجاعت این را خواهم داشت که چنین بگویم.

* آیا برای فصل آینده در تیم مس حضور خواهید داشت؟

– هنوز هیچ مکالمه رسمی وجود ندارد. شرکت مس که سه روز قبل از بازی برگشت در تبریز با ما بود. من می خواهم از آقای ضیغمی ، مشاور آقای سر محمدی ، مدیرعامل شرکت تشکر کنم. وی اصرار داشت بازیکنان و کادر فنی را برای فصل آینده نگه دارد. من افتخار می کنم که در یک باشگاه حرفه ای مثل مس حضور دارم. من می خواهم به کار با این تیم ادامه دهم و جبران ناکامی جام باشگاههای آسیا مقابل ژاپن سال گذشته باشم. باور کنید قبل از شروع جام ملت های آسیا لحظاتی را حساب می کنم که انتقام از دست دادن نماینده در جام باشگاه های آسیا را بگیریم. امیدوارم این تیم (مس) حفظ شود و ما بتوانیم از پادشاهی فوتسال ایران در آسیا محافظت کنیم.

* با این امتیاز ، اولویت شما تمدید قرارداد با مسی است؟ اگر پیشنهاد خارجی ارائه شود ، آیا مس را رها خواهید کرد؟

– اولویت اول ، دوم و سوم من برای فصل بعد تیم مس است. مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود. این مانند ارائه یک نمای بیرونی خوب است. من سال گذشته پیشنهادی از تیم روسیه تیومن داشتم ، اما باشگاه مس قبل از جام باشگاه های آسیا و جام جهانی باشگاه با من رفتار بدی کرد و موافقت نکرد. اگر شرایط خوب باشد ، دوست دارم در کشوری با لیگ فوتسال درجه یک بازی کنم.

* علاوه بر شما ، فرهاد فاکسیم نیز در قهرمانی تیم مس نقش بسیار مهمی داشت.

– فرهاد بازیکنی بسیار خوب و باتجربه است که به معنای واقعی کلمه کاپیتان است. بعضی از کاپیتان ها فقط به سمت شیر ​​و خط مقدم می روند و روی نیمکت می نشینند اما فاکسیم به معنای واقعی کلمه کاپیتان است. شب قبل از بازی ، او همه بازیکنان را جمع کرد و با آنها صحبت کرد. این قبل از بازی و بین دو نیمه اتفاق می افتد. او با چنان هیجان با بچه ها صحبت می کند که همه از انجام کارهای خود هیجان زده می شوند. من از فرهاد چیزهای زیادی آموختم و او حق دارد بهترین بازیکن لیگ شود. فاکسیم فوتبال و فوتسال را به جوانان می آموزد و اگر بتوانیم نام خود را با تجربه تر کنیم ، از بازی با فاکسیم لذت خواهیم برد. خدا را شکر که من سه سال با فرهاد بودم و توانستم با او لیگ قهرمان شوم.

* آیا قبول دارید که حومه این بازی ارزش فوتسال ایران را ندارد؟

– شکاف ها و درگیری های بازی طبیعی بود. ما و تیم جیتی پاند خیلی نزدیک به جام بودیم. هیچ کس از تیم رقیب راحت نیست. من شخصاً با تمام بازیکنان گیتیپاسند خارج از زمین دوست هستم ، اما برای جام داخل میدان می جنگم. راستش را بخواهید ، من تصویر کاملی از دعوا را ندیدم زیرا بعد از بازی به اتاق قفل نرفتم. من فقط به مدت 10 ثانیه رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاد که فهمیدم بازیکنان گیتیپاسند در حال ضرب و شتم و ضربات درب اتاق رختکن ما هستند. آنها گفتند که آنها از اعضای تیم ما حرفهایی شنیدند و به همین دلیل آنها این کار را می کنند ، اما من صادقانه نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. با دیدن اینکه این صحنه ها جالب نبود ، من دوباره رفتم و به سالن رفتم. این عزت فوتسال ما نبود. تیم ما اولین تیم آسیا است و بهتر است شاهد چنین صحنه هایی نباشیم. حیف است و فکر می کنم این انحرافات فوتسال را خراب کرده است. بدون این صحنه ها ، سه شبکه و شبکه ورزش به راحتی مسابقات لیگ فوتسال را پخش می کنند و این ورزش دوباره شکوفا می شود.

* با وجود نتیجه دیدار نهایی ، آیا همچنان با بازیکنان گیتیپاسوند ارتباط دارید؟

– همه اعضای Gitipasand ، حتی مدیرعامل و صاحب باشگاه دوستان من هستند و با کسی مشکلی ندارم. من همیشه به بازیکنان مقابل می گویم که بعد از بازی خسته نشوند. من همچنین با بازیکن 5-6-5 گیتیپاسند در تیم ملی هستم. آن بازی تمام شد و حالا باید در مورد تیم ملی فکر کنیم. دیگر مسئله تیمی در تیم ملی وجود ندارد و ما باید برای پرچم و کشورمان بجنگیم. امیدوارم مشکلی پیش نیاید و اگر اتفاقی بیفتد از طرف فرزندان جهان عذرخواهی می کنم.

* و آخرین گفتگوهای شما.

– به نظر من نبود تماشاگر در بازی پایانی نقطه تاریک این مسابقه بود. دوست دارم تماشاگران از بودن در سالن و تماشای بازی لذت ببرند. در بازی آخر همه چیز به جز مخاطب وجود داشت. من می خواهم از آقای سعد محمدی تشکر ویژه خود را ابراز کنم. من هیچ وقت بیهوده از کسی تشکر نمی کنم ، اما چیزی برای تیم مس نگذاشتم.