عمومی

جدیدترین گجت های شیائومی امسال

در واقع شیائومی پول خود را صرف تبلیغات نمی کند و از این طریق باعث صرفه جویی در هزینه های ساخت و بازاریابی شده که به دنبال آن قیمت تمام شده محصولاتش بسیار کاهش می یابد؛ اما علاوه بر این، سیاست های دیگری را هم در پیش گرفته است، برای مثال محصولات خود را تنها به صورت آنلاین به فروش می رساند.

به این طریق واسطه ها را حذف کرده و حاشیه سود خرده فروشی به حداقل مقدار ممکن م یرسد. نتیجه آن تحویل یک محصول باکیفیت و با برچسب قیمتی بسیار کم است. جالب است بدانید که این شرکت تنها به تبلیغات از شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان متکیست. سیاست دیگری که این غول تکنولوژی آسیایی در پیش گرفته گجت شیائومی است.

در این روش این شرکت محصولات خود را در تعداد محدودی و به صورت نوبتی 40 تا 50 هزار دستگاه در هر نوبت به فروش می رساند. از این طریق هزینه های نگهداری را به صفر رسانده و سود خوبی کسب می کند.

شیائومی در سطح جهانی معروف است که نوآوری ، فن آوری و زیبایی را برای ساخت برخی از ابزارهای عالی درهم می آمیزد. شیائومی از زمان آوردن رابط کاربری MIUI خود، نوآوری های شگفت انگیز فناوری را انجام داده است. شیائومی دارای ابزارهای دستیابی به موفقیت هوشمند است و در این مقاله بیشتر با این گجت ها شیائومی آشنا می شویم.

خوب ، اکنون به غیر از برند های مطرح گزینه دیگری داریم تحت عنوان شیائومی. امروزه غول فناوری چینی در دنیای فناوری از جایگاه معتبر و شرافت مندی برخوردار است. تقریباً در همه زمینه های زندگی روزمره ما مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، هواپیماهای بدون سرنشین، هدفون، اجاق گاز، اسکوتر، جاروبرقی، دستگاه تصفیه هوا، بلندگوهای بلوتوث، مسواک های برقی و موارد دیگر سرزده است و می توانید آنها را در سایت www.mimalls.ir مشاهده کنید که تقریبا تنوع بسیاری زیادی از محصولات را پوشش می دهد.

همه این گجت ها زندگی ما را آسان می کنند. این محصولات برای از بین بردن کارهای خسته کننده ای که ما باید روزانه انجام دهیم ساخته شده اند. سرانجام، شما با زمانبیشتری را برای کار های مهم خود یا سپری کردن در کنار خانواده داشته باشید.

بیایید با یک مثال درک کنیم. جاروبرقی بی سیم شیائومی برای تمیز کردن موثر کف های کثیف و چرکین فوق العاده موثر است. از این رو، در زمان زیادی که برای تمیز کردن خانه خود صرف کردید، صرفه جویی می شود.

در ادامه، شرکت فناوری مستقر در چین همچنین ابزارهای جالب دیگری را نیز شامل می شود تا بتوانید وقت خود را صرف کنید. داستان رشد آن واقعاً بی نظیر است. هنگامی که این برند فناوری تولید ابزارهای الکترونیکی دیگری مانند هدفون بی سیم، پاوربانک و سایر لوازم جانبی را آغاز کرد شیائومی را به بهترین تولید کنندگان فناوری در جهان تبدیل می کند.