بین الملل

توییتر در صورت عدم پایبندی به قانون در روسیه مسدود می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی ، آژانس ارتباطات ، اطلاعات ، فناوری و رسانه های اجتماعی فدرال روسیه قصد دارد در صورت عدم حذف شبکه اجتماعی ممنوع در روسیه.

وادیم سوبوتیم ، معاون مدیر سازمان ، به خبرگزاری Tass گفت: “اگر توییتر از قانون پیروی نکند ، ما گزینه مسدود کردن کامل این شبکه اجتماعی در روسیه را مطرح خواهیم کرد.”

توئیتر بعداً اعلام کرد که اگر از همه قوانین پیروی کند لغو می شود.

در تاریخ 10 مارس ، سازمان روسی پس از نقض قوانین روسیه در شبکه اجتماعی ، سرعت شبکه اجتماعی خود را در روسیه کاهش داد.

از 10 مارس ، آژانس فدرال روسیه 3168 محتوای حاوی اطلاعات ممنوع را از توییتر حذف نکرده است.

اداره ارتباطات ، اطلاعات ، فناوری و کنترل رسانه های فدرال فدرال اعلام کرد تا زمانی که توئیتر به بی توجهی به الزامات قانونی ادامه دهد ، این شبکه علیه Twitter توجیه می کند تا اطلاعات مربوط به خودکشی ، پورنوگرافی کودکان و استفاده از آنها را تبلیغ کند. مواد مخدر

یوگنی زایتسف ، رئیس آژانس کنترل ارتباطات الکترونیکی نیز گفت که سرویس امنیتی روسیه آماده مذاکره با توئیتر است ، اما این شبکه اجتماعی هنوز به درخواست ها پاسخ نداده است.

در اول فوریه ، روسیه قانونی را تصویب کرد که طبق آن رسانه های اجتماعی باید محتوای ممنوع را به طور مستقل شناسایی و مسدود کنند. رسانه های اجتماعی باید بلافاصله اقدام کنند تا دسترسی به چنین اطلاعات ممنوع را محدود کنند.

اگر این شبکه های اجتماعی نتوانند ظرف 24 ساعت به طور مستقل محتوا را ارزیابی کنند ، مدیران شبکه های اجتماعی باید اطلاعات را به مخابرات و ارتباطات فدرال ارسال کنند.

انتهای پیام