ورزشی

تمامی پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر تا پایان سال جاری قابل استفاده هستند

سینا کلهر: تمامی پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر تا پایان سال جاری قابل استفاده هستند

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح 298 پروژه ورزشی در ایام مبارک دهه فجر گفت: بخشی از پروژه های ورزشی افتتاح شده در این ایام بلافاصله پس از افتتاح قابل استفاده هستند و مابقی تا پایان سال تکمیل و در اختیار مردم و جامعه ورزش قرار خواهند گرفت و تکمیل هیچ یک از پروژه‌ها به سال آینده موکول نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایران تودی، سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در ادامه سفر یک روزه خود به قم با استاندار استان قم دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

سینا کلهر در حاشیه این سفر گفت: امسال در ایام دهه مبارک فجر نزدیک به 298 پروژه ورزشی، مجموعه ای از خانه های ورزش روستایی، زمین های چمن و سالن های چند منظوره در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 7 پروژه از 298 پروژه ورزشی متعلق به استان های یزد، سمنان، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه هستند که از جمله پروژه های بسیار بزرگی هستند و بالای 10 میلیارد اعتبار صرف آن ها شده است که در این ایام به افتتاح خواهند رسید.

در ادامه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: بخشی از پروژه های ورزشی افتتاح شده در این ایام بلافاصله پس از افتتاح قابل استفاده هستند و مابقی تا پایان سال تکمیل و در اختیار مردم و جامعه ورزش قرار خواهند گرفت و تکمیل هیچ یک از پروژه ها به سال آینده موکول نخواهد شد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف