بین الملل

تلاش رژیم صهیونیستی برای کنترل نفوذ هزبولاه / نگرانی تل آویو در مورد موشک


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، روزنامه لبنانی «الاخبار» گزارش داد که همزمان اسرائیل در حال رابطه جنسی با ویروس تاج است که تأثیر منفی بر وضعیت کلی رژیم دارد ، روزانه تهدیدات امنیتی علیه اسرائیل. استفاده از موشک های شلیک برای مقاومت در برابر نقاط مختلف اسرائیل است. این خطر صهیونیست ها را نگران کرده است ، زیرا حزب الله لبنان می گوید که به دنبال متنوع سازی و تهیه سلاح های خود است.

بیشتر بخوانید:

تخلیه کامل پادگان های صهیونیست از ترس حزب الله + عکس

براساس این گزارش ، تهدیدات اخیر حزب الله روند جدیدی را ایجاد کرده است که نگرانی ها در مورد تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان و حزب الله و رویارویی مستقیم را برانگیخته و منجر به رویارویی می شود. صهیونیست ها برای رویکردی میانه روی موضوع و بهره گیری از فرصت فعلی. از آن برای پیشبرد اهداف شیطانی خود استفاده کنید. با توجه به شرایط فعلی ، آنها امیدوارند که تهدیدات ناشی از توسعه سلاح های لبنان و حزب الله را کاهش دهند ، موضوعی که حزب الله لبنان را از منظر امنیتی نگاه می کند و مسئله تروریسم را مطرح می کند. – روبرو شدن با دشمن صهیون در دستور کار ذهن تانک هایش.

توهم متعادل کردن قدرت علیه حزب الله در از بین بردن کرونا

الاخبار نوشت: “برعکس ، اسرائیل شیوع تاج ویروس در منطقه را فرصتی استراتژیک برای مقابله با حزب الله می داند ، که می تواند منجر به بروز بحران های دیگر در داخل لبنان شود.” در گزارشی ، مرکز تحقیقات امنیت ملی تل آویو به بررسی ابزارهای بهره برداری اسرائیل ، استفاده از این ابزارها علیه حزب الله ، تأثیر جنبش سیاسی لبنان ، توسعه سلاح ها و روش های جنگ می پردازد. و فشار بر متحدانش برای پیوستن به آنها در تصمیم گیری. چه کسی می تواند به کاهش فشارها و تهدیدها علیه اسرائیل کمک کند.

حزب الله

حزب الله در لبنان

این مرکز با تشریح اوضاع لبنان نوشت: “مشکلات مالی لبنان و شکست اقتصادی دولت منجر به اعتراضات مردمی در گذشته ، هرگز قبل از این نشده است.” با این حال ، ترس از انفجار coronavirus منجر به اعتراض و تخلیه معترضین ، و برهم زدن نیروهای امنیتی در مراکز معترض در مرکز شهر بیروت. برآوردها نشان می دهد پس از پایان بحران کرونا ، یک بحران اقتصادی جدی تر ، شرایط زندگی سخت تر خواهد شد و انتظار می رود که اعتراضات عمومی به خیابان ها برود.

مرکز تحقیقاتی رژیم صهیونیستی مدعی این گزارش است که تشدید بحران لبنان ممکن است حزب الله را محدود کند ، زیرا وزیر بهداشت لبنان توصیه حزب الله را قدرت می دهد و نماینده جنبش محسوب می شود. علاوه بر این ، شایعات منتشر شده است مبنی بر اینکه حزب الله در لبنان بیشتر از تعداد مبتلایان به تاج در مناطق کنترل شده آن است. مرکز تحقیقات تل آویو همچنین ادعا می کند که چندین مقام رسمی حزب الله ، از جمله دبیر جنبش ، با کورو ویروس منعقد شده اند.

رژیم صهیونیستی شایعاتی مبنی بر کشته شدن دبیرکل حزب الله را صادر کرده است و باعث می شود سید حسن نصرالله در 13 مارس یک سخنرانی عمومی برگزار کند و Corona را خطری بزرگتر از جنگ خواند.

به نقل از الاخبار ، حزب الله برای کمک به دولت در مقابله با این بحران برنامه ای بی نظیر آماده کرده است. این برنامه شامل بسیج 24 هزار و 500 نیرو فعال برای مبارزه با کروناویروس ، از جمله 1500 پزشک و 3000 پرستار است. علاوه بر این ، کارکنان بیمارستان و کارکنان هتل در ارتباط با حزب الله از سوی دولت لبنان برای معالجه با افراد مبتلا به کروناویس مراجعه کرده اند. این طرح همچنین شامل ایجاد مراکز پزشکی در سراسر لبنان است.

براساس تخمین مرکز تحقیقات تل آویو ، حزب الله در صدد افزایش تحریم های بین المللی علیه خود و پایان دادن به اقدامات تلافی جویانه خود علیه جنبش انصارالله در یمن بود.

این مرکز مشاوره عملی به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی ارائه می دهد و از آنها می خواهد که آنها را دنبال کنند ، زیرا بحران تشدید سلامت لبنان زمینه های سیاسی و نظامی را به تل آویو ارائه می دهد:

– رژیم صهیونیستی ممکن است اقدامات خود را در پشت صحنه ادامه دهد و غرب را (با کمک کورونا) با کمک لبنان فراخواند ، اما در عوض ، بیروت باید از حزب الله لبنان درخواست کند که حزب الله لبنان از امتناع خودداری کند. با شرکای خود همکاری می کند و نفوذ می کند. خود را در دولت و مؤسسات تصمیم گیری ارتقا دهید.

– حمایت از روند تقویت و تجهیز ارتش لبنان برای رژیم صهیونیستی بسیار مهم است و عامل اصلی و نیرویی مضاعف در مخالفت با حزب الله خواهد بود. در این راستا ، تل آویو به سربازان لبنانی کمک می کند تا در مبارزه با کروناویروس مبارزه کنند.

– برای تشویق دولت لبنان برای مقابله با حزب الله ، باید تلاش شود تولید موشک ها و نقطه شلیک نظارت و کنترل شود.

انتهای پیام / 4106/4033 /


نوشته های سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.