استان هاکسب و کار ایرانیان

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ایکس ویژن در اصفهان

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

همواره پیدا کردن نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن جهت امور تعمیرات،با توجه به ترافیک و خطرناک بودن حمل طولانی مدت تلویزیون، کاری دشوار است . ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که به هنگام تعمیر پنل شکسته ایکس ویژن در اصفهان به کجا باید مراجعه کنیم و از چه مرکزی خدمات مربوط به تعویض این قطعه را دریافت نماییم. از این رو ما در ایکس ویژن سرویس این اطمینان را به شما می دهیم که با مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن تعمیرات تلویزیون شما را بر عهده می گیریم. تلویزیون های ایکس ویژن یکی از مدل های جدید و ایرانی هستند که طی سال های اخیر در بازار عرضه شده اند. اگر در منزلتان یکی از تلویزیون های ایکس ویژن را دارید با ما همراه شوید.

تعمیر به هم ریختگی رنگ تلویزیون ایکس ویژن

چگونه پیکسل های مرده در تلویزیون را تعمیر کنیم؟پاراتک یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز تعمیرات تلوزیون در شهر مشهد است که با سابقه بیش از ۳۰ سال فعالیت خود،امروزه توانسته به تمام نقاط شهر مشهد،خدمات خود را ارائه نماید.برای دریافت خدمات پاراتک نیازی به مراجعه حضوری به هر یک از شعب ما نیست.شما می توانید با خیالی آسوده خدمات ما را اینترنتی یا تلفنی سفارش داده و با ۱۸۰ روز ضمانت در محل خودتان دریافت نمایید.دریافت هزینه های منصفانه و منطقی،از جمله ویژگی های ما در نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن در مشهد است.

علت به وجود امدن نقاط سفید در صفحه تلوزیون

علت به وجود آمدن نقاط سفید در صفحه تلوزیون عنوان مطلبی است که امروز قصد داریم به آن بپردازیم.اگر متوجه لکه ها و یا نقاط نورانی سفید روی صفحه تلوزیون یا نمایشگر خود شدید،اصلا نگران نباشید.این مشکل در اکثر تلوزیون های LCD رخ می دهد و راه حل آن بسیار ساده است.علت بروز این مشکل چیست؟از عوامل دیگری که باعث بروز لکه های سفید در نمایشگر می شود می توان به خرابی پیکسل ها اشاره کرد.

هر تلوزیون LED و LCD از میلیون ها پیکسل تشکیل شده است.پیکسل ها واحد های کوچک و حاوی بخشی از تصویر هستند که کنار هم قرار دارند و تولید تصویر می کنند.گاهی اگر برخی از این پیکسل ها آسیب ببینند و یا به درستی کار نکنند.ممکن است بخشی از تصویر به درستی ایجاد نشده و لکه های سفید روی تصویر ایجاد شود.

نحوه تعمیر تلویزیون در ایراد ایجاد هاله سفید در نمایشگر:

برای رفع این مشکل دو نوع تعمیر قابل انجام است.در این نوع تعمیر،قسمت های آسیب دیده بررسی و تعمیر می شود.به عنوان مثال منشورهای جدا شده را مجددا به جایگاه برگرداند و یا چسب های منشور را تجدید کرد.این روش هزینه های کمتری ایجاد می کند.گاهی ممکن است بروز اشکال به دلیل بالا رفتن کارکرد قطعات باشد.در این صورت تعویض موثر است.در این نوع تعمیر منشورهای آسیب دیده به کلی تعویض می شود.تعویض معمولا هزینه بالاتری دارد اما بازدهی آن بیشتر است.

بررسی تلوزیون از لحاظ وجود لکه های سفید:

اگر قصد خرید یک تلوزیون LCD یا LED را دارید،توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید،تلوزیون مورد نظر را از نظر وجود لکه های سفید در تصویر مورد آزمایش قرار دهید.زیرا ممکن است تلوزیون ها،طی حمل و نقل و نگهداری معیوب شده باشند و یا کیفیت مطلوب را نداشته باشند.

ایکس ویژن برند ایرانی با نامی خارجی

ایکس ویژن یکی از آن شرکت های ایرانی بود که توانست با شروع تحریم ها نهایت استفاده را از شرایط موجود ببرد.این شرکت با انتخاب نام انگلیسی برای خود تلاش کرد تا کاربرانی که چندان اطمینانی به خرید محصولات داخلی نداشتند،به سمت خود جذب کند.غافل از اینکه این یک استراتژی شکست خورده است و ماه هرگز زیر ابر نخواهد ماند.شهروندان ایرانی بارها و در تمامی رسانه ها عنوان کرده اند که در صورتیکه کالاهای تولید ملی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد،هرگز به سمت تولیدات غیرملی نخواهند رفت.

استراتژی ایکس ویژن در انتخاب نامی غیرایرانی دو سر باخت است،چراکه نشان می دهد این شرکت نه تنها به اعتبار و کیفیت محصولات خود باور ندارد،بلکه در ضمیر ناخودگاه خود معتقد است که برندهای ایرانی (نام ایرانی) از کیفیت لازم برای جذب مشتری برخوردار نیستند.بنابراین برای موفقیت نیاز به یک نام غیرایرانی است!در تحقیقاتی که در خصوص این برند در شبکه های اجتماعی به عمل آوردیم،مشاهده شد که کاربران نیز آنگونه که باید از کیفیت محصولات این شرکت رضایت خاطر ندارند.بسیاری از کاربران در توئیتر از تجربه ناخوشایند خود از خرید محصولات این شرکت گفته اند و بسیاری دیگر نیز به کاربرانی که قصد خرید لوازم خانگی و تلویزیون را داشتند،توصیه کردند تا از خرید محصولات ایکس ویژن خودداری کنند.

به عنوان مثال یکی از کاربران در پاسخ به کاربر دیگری که مخاطبین خود را به خرید جنس ایرانی دعوت کرده،گفته است:”ماشین ظرفشویی پاکشوما گرفتم کمتر از ۳ سال خراب شد تلویزیون ایکس ویژن گرفتم اونم در همین مدت زمان خراب شد اینجانب پشت دست خود را بدین سبب (از خرید جنس ایرانی) داغ نمودم.”کاربری دیگری نیز در جواب به شخصی که برای خرید تلویزیون نیاز به مشورت داشت،عنوان کرد که ایکس ویژن عمر مفید دو ساله دارد و خراب می شود و تنها مزیت آن قیمتش است.موضوعی که شاید در وضعیت فعلا چندان صحیح نباشد.

چراکه یکی دیگر از کاربران توئیتر در اعتراض به قیمت محصولات تولید داخلی،شکایت از تولیدکننده و تولید داخلی اذعان داشت که ایکس ویژن 800 هزار تومانی حالا 12 میلیون تومان شده است.دانلود بهترین بازی ها مستقل دنیا با ترافیک نیم بهاکاربر دیگری نیز در پاسخ به فردی که در خصوص برند مناسب خرید تلویزیون هوشمند نظر خواسته بود عنوان کرد:”اسنوا و ایکس ویژن نخر لطفاً”.نمونه های اینچنینی که کاربران را از خرید محصولات ایکس ویژن منصرف کرده و تجربه خود از خراب شدن این محصولات را منتشر کرده اند بسیار است.

نکته تأمل برانگیز ماجرا اینست که وجود چنین نظرات مخربی تنها به شهرت و آوازه برند ایکس ویژن آسیب نمی زند،بلکه به طورکل اعتبار برندهای ایرانی را زیر سوال می برد.کیفیت پایین یک برند تولید داخل،هرچند با نام غیرایرانی می تواند تأثیر منفی در ذهن مردم جامعه داشته باشد.شرایط اقتصادی بدی که در جامعه رقم خورده از یک جهت و تحریم های ظالمانه از جهت دیگر،توان زندگی ایده ال را از قشر بزرگی از جامعه گرفته است.بدست آوردن بودجه لازم برای خرید محصولات ایرانی که به نظر می رسد قیمت آنها همسو با دلار تعیین می شود،به خودی خود کار بسیار سختی است.اما در صورتیکه این محصولات نتوانند کیفیت لازم را معادل هزینه ای که کاربر برای خرید آن پرداخت کرده ارائه کنند،مردم را بیش از پیش از خرید محصولات تولید ملی دل زده تر خواهند شد.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن:

یکی از مواردی که افراد به هنگام استفاده از خدمات مراکز تعمیرات برای تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن باید به آن توجه داشته باشند،ویژگی ها و امکانات ارائه شده توسط این مراکز است.در صورتی که مصرف کنندگان قصد تعمیر و یا تعویض پنل تلویزیون خود را داشته باشند،به کمک این نکات می توانند اقدام به انتخاب یک مرکز مناسب در این زمینه نمایند.یکی از ویژگی های مهم در این زمینه ارائه فاکتور جهت خدمات تعمیرات و همچنین ضمانت نامه معتبر جهت قطعات به کار رفته در تلویزیون می باشد.مراکز معتبر جهت کسب رضایت مشتریان از ضمانت نامه معتبر شرکتی برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند.