عمومی

مواد اسیدی مانند برخی شویندها بر روی پوشش شیر آلات تاثیر می گذارد

مدل های موجود در سایت آریان فراز از جمله مدلهایی است که تقریبا همه اقلام مورد نیاز از شیرآلات را دارد، یعنی دارای دو نوع شیر ظرفشویی آوا تاپ لاین، شیر ظرفشویی آوا پول اوت، شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه، شیر حمام و شیر توالت می باشد. آبکاری کروم استفاده شده در مدل آوا در برابر مواد قلیایی و نمک مقاومت خوبی دارد، اما مواد اسیدی مانند برخی شویندها بر روی پوشش شیر تاثیر می گذارد و باعث کدر شدن و ازبین رفتن پوشش در طولانی مدت می گردد. استفاده از آلیاژ مرغوب و تکنولوژی های به روز در آبکاری شیرآلات آوا kwc، پوششی با کیفیت و یکنواخت و با ضخامت بالا را ارائه می دهد. مواد شویندهی معمولی و تمیز کنندههای شیرآلات بهترین پاک کننده ها برای حفظ کیفیت رنگ شیرآلات می باشد. نکته مهم دیگر اینکه فاصله شیرآلات به کاسه توالت نباید آنقدر کم باشد که موجب مزاحمت برای فرد شود و نباید آنقدر زیاد باشد که دسترسی آسان آن را مختل نماید و فرد را با زحمت و دردسر مواجه کند.

بدنه گرد حالت (curve) از دیگر نکات مثبت شیر توالت آوا kwc (کی دبلیو سی) میباشد چراکه وجود انحنا بر روی بدنهی شیرآلات باعث می شود تا آب بر روی آن جمع نشود و با اندک نظافتی میتوان از تجمع رسوبات بر روی شیر جلوگیری کرد. شیرآلات کی دبلیو سی در ایران تحت لیسانس kwc سوئیس تولید شده و از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخودار هستند. نصب سریع و آسان شیرآلات از جمله عوامل مهم در خرید شیرآلات به حساب می آید و دشواری و پیچیدگی در نصب باعث معیوب شدن شیر توسط تعمیرکاران خواهد شد و ممکن است در هنگام نصب عیب و ایراداتی را داشته باشد. کامل بودن سری آوا کی دبلیو سی یک ویژگی خاص است که در مدلهای دیگر کمتر دیده می شود و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا در قسمت های مختلف خانه از آشپزخانه گرفته تا حمام از یک طراحی همسان استفاده کنند. هنگام خرید شیر آشپزخانه کی دبلیو سی مدل آوا پول اوت کروم به چه نکاتی توجه کنیم. مدل آوا KWC یکی از زیبا ترین مدل های شرکت کی دبلیو سی است.

شیر ظرفشویی پول اوت آوا از سری پر فروش آوا کی دبلیوسی است. کیفیت و دوام بالا: بدنه مدل آوا پول آوت از مرغوب ترین آلیاژ برنج تولید داخل و با استفاده از برترین تکنولوژی های ریخته گری تولید می شود و در برابر ضربه، فشار و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. مقاومت مس در برابر خوردگی باعث شده انواع ظروف ، مخازن و لوله هایی که در معرض آب هستند ، را از آلیاژ های مسی بسازند. برنج در برابر کدر شدن و لکه دار شدن هم مقاومت دارد, یعنی دیرتر اکسایش می یابد که همین دلایل باعث شده است در ساخت و تولید شیر روشویی از فلز برنج استفاده نمایند .دو روش ذوب آلیاژ و قالب گیری از روش های متداول و معمول برای ساخت شیرآلات می باشد . سرکه، بهترین ماده برای تمیز کردن این نوع شیرآلات است. شیرآلات ساختمان به دو دسته واشر دار و بدون واشر تقسیم بندی می شود . در این شیرآلات دما و فشار آب تنها با همین یک اهرم و در واقع تنها با یک دسته تنظیم میشود. علاوه بر آن می توان دسته شیر را با توجه به دمای مورد نظر تنظیم نموده و دفعه بعدی آب را با همان درجه باز کرد.

قبل از خرید شیر آشپزخانه آوا می بایست نکاتی را مد نظر داشته باشید تا از خرید خود لذت ببرید. برای انتخاب شیر آفتابه آن را هماهنگ با شیر روشویی انتخاب کنید تا دکوراسیون سرویس بهداشتی زیباتری داشته باشید. برای نصب شیر روشویی ابتدا باید یک پیچ تمام رو پیچ را از سمت صاف در کف شیر نصب کنید که دو شیلنگ مخصوص دارند که به این شیلنگ ها “دو یک سر مهره” می گویند. اگر شیرآلات قدیمی شما از نوع روی کار بوده و با شیلنگ نصب نمی شدند و مستقیم روی کار نصب شده اند، بهتر است برای نصب این نوع شیرآلات حتما با تهیه کردن یک جفت شیر پیسوار و شلنگ پیسوار مناسب شیرآلات جدید را نصب کنید. شیرآشپزخانه و روشویی آوا به صورت تک پایه و با قابلیت نصب روی سطح طراحی شده است و امکان نصب به صورت دیواری فراهم نمی باشد. یا بصورت مدل های جدید که بر روی سینک نصب می شوند. لذا امروزه بیشتر از شیرآلات ساختمانی تک دستگیره یا تک اهرمی استفاده میشود. برای این منظور در هنگام لوله کشی باید در نظر داشت که شیرآلات توالت ایرانی را در موقعیتی نصب کنید که با کف تمام شده یعنی پس از اجرای کف سازی ساختمان حدودا ۳۰ سانتی متر بالاتر باشد.