فرهنگ و هنر

بیوگرافی علی یاسینی و زندگی خصوصی این خواننده

علی یاسینی از جمله خوانندگان ایرانی و جوان دهه 70 است که در سال 1375 متولد شده و اکنون 17 مورد اهنگ منتشر کرده است. این خواننده فعالیت خود را در زمینه ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم از سن 18 سالگی در سال 1394 شروع کرده و اکنون توانسته است بیش از 2.3 میلیون فن و طرفدار را در اینستاگرام خود داشته باشد. در این قسمت با ما همراه باشید تا به صورت کامل به بیوگرافی علی یاسینی بپردازیم.

معرفی و بیوگرافی علی یاسینی

در این مقاله به سراغ یکی از خوانندگان جوان دهه هفتادی ایرانی می‌پردازیم که توانسته است با اختراع سبک خاص خودش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. این خواننده که اکنون 27 سال سن دارد و در دوره جوانی خود به سر می‌برد، علی یاسینی نام دارد. از جمله مشخصات کامل بیوگرافی علی یاسینی می‌توان گفت علی یاسینی متولد 13 آذر سال 1375 در تهران میباشد که به صورت حرفه ای در ترانه سرایی، تنظیم کننده و آهنگ ‌سازی سخت مشغول کار است.

علی یاسینی در رشته معماری تحصیلات خود را شروع کرده است و هنوز مجرد بوده و ازدواج نکرده است و علاقه بسیار زیادی به ساز گیتار دارد.

همانطور که گفتیم، این هنرمند در زمینه ترانه سرایی و آهنگ‌سازی فعالیت می‌کند. این نوع فعالیت هنری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که می‌توانید در زمینه فرهنگ بیابید. موسیقی یک مقوله اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است که بایستی با حفظ تاریخچه‌ای که دارد، در عین حال احساس و صمیمیت خود را حفظ نماید. در ادامه برای بررسی بیشتر بیوگرافی این هنرمند با ما همراه باشید.

زندگی علی یاسینی

در مورد زندگی این هنرمند در بیوگرافی علی یاسینی بایستی گفت او در استان و شهر تهران متولد شده است. این هنرمند که اکنون 25 سال سن دارد، طرفداران بسیاری را در این دوره از زندگی خود جذب کرده است به حدی که می‌توان برحسب تعداد فالوورهای اینستاگرام او، تعداد هوادارانش را 2.3 میلیون نفر بیان کرد.

این خواننده که این روزها در اوج فعالیت‌های خود قرار دارد، در یک خانواده 4 نفره با یک خواهر بزرگ شده که می‌توان اولین استارت او در زندگی‌اش را در زمان 12 سالگی یعنی سال 1387 دانست. او در این سن کار و علاقه خود به موسیقی را با گیتار شروع نمود و رفته رفته در این زمینه عمق پیدا کرد. به عنوان مثال می‌توان از تحصیلات او در سن جوانی که در زمینه رشته معماری اشاره نمود که به خاطر علاقمندی‌اش، اکنون این دوره را پایان داده و فعالیت‌های خود را در ساختن موسیقی و خوانندگی اختصاص می‌دهد. مطابق با گفته او، علی یاسینی طرفدار تیم پرسپولیس در ایران و نیز تیم بارسلونا در خارج است.

فعالیت‌ های حرفه‌ای علی یاسینی

یکی از ویژگی‌های مهمی که همواره می‌توانید در بیوگرافی علی یاسینی و سایر هنرمندان به آن پی ببرید، آن است که در زندگی این افراد متخصص، علاوه بر علاقه که فاکتور بسیار مهمی است و هر انسان را به سمت خود می‌کشد، کشف علاقه در کنار شروع از سن‌های پایین ه است. در بیوگرافی علی یاسینی گفتیم که اولین کار این خواننده در سن 12 سالگی با گیتار شروع شد. سپس این خواننده توانست تنها در سن 18 سالگی خود یعنی در سال 1394 اولین نسخه از اهنگ خود را با نام “افسردگی” بسازد که در اولین مورد هم مورد استقبال قرار گرفت.

شروع دوره مشهور شدن این خواننده در بیوگرافی علی یاسینی را می‌توانید در سال 1395 جستجو کنید که در این سال، دومین مورد از آهنگ خود را با نام “تلخ” منتشر نمود. این خواننده با انتشار این قطعه توانست صدا و شهرت خود را بیشتر کند. در کارنامه فعالیت‌های حرفه‌ای او اکنون می‌توان فعالیت با موسسه فرهنگی آراد را مشاهده کرد.

در کنار این موارد، یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادها و فعالیت‌های حرفه‌ای در بیوگرافی علی یاسینی را می‌توان در اولین کنسرت او مشاهده کرد. در این حالت، او توانست نام خود را به عنوان یکی از جوان‌ترین خوانندگان ایرانی برای اجرای کنسرت ثبت کند و در سال 1397 در اسفند ماه، زمانی که 22 سال سن داشت، با حضور در تالار وزارت کشور، منتخبی از اهنگ‌ ها و قطعات خود را ارائه نمود. سپس با این تجربه، علی یاسینی کنسرت‌های دیگر خود را در شهرهای مختلف ایران برگزار نمود.

دانلود آهنگ های علی یاسینی

در یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی یاسینی می‌خواهیم آهنگ های او را معرفی کنیم که توانسته است با سبک خاص خودش، طرفداران بسیاری را به آن جلب کند. اما قبل از معرفی بهترین آهنگ های علی یاسینی همچنین شما میتوانید با جستجوی عبارت آهنگ جدید علی یاسینی از موزیکدل در جستجوگر گوگل وارد این صفحه شوید و جدیدترین آهنگ های علی یاسینی را دانلود کنید. از جمله این آثار می‌توان گفت:

  • افسردگی در سال 1394
  • تلخ در سال 1395
  • منو ندید اصلا (شعر و آهنگ سازی) سال 1396
  • بهم خیلی بد کردی (شعر و آهنگ سازی) سال 1396
  • حیف (شعر و آهنگ سازی) سال 1397
  • انگار نه انگار سال 1397
  • اولین کنسرت در سال 1397
  • تو که میدونی من چقدر دوست دارم سال 1397
  • تیزر برگرد سال 1397
  • پرواز سال 1398
  • اسم تو چی داره سال 1398
  • ماه قشنگم سال 1398
  • دورترین نزدیک سال 1398
  • چراغونی سال 1399
  • الکی سال 1399
  • آلبوم 24 سال 1399 شامل آهنگ‌های دیوار، غریبه، نقاب، الکی، منو برگردون، یادته، چراغونی
  • بهتر از منه سال 1400
  • کنسرت تهران سالن میلاد 22 دی سال 1400

منبع: https://www.alef.ir/news/4001019096.html