ورزشی

برگزاری اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت هفتم تیر/ برکات شهید رئیسی برای کهگیلویه‌ و بویراحمد فراموش نشدنی است

سید علی احمد زاده در این مراسم با درود بر بنیان گذار انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدای خدمت و همچنین شهدای حزب جمهوری اسلامی و هفته قوه قضاییه بیان داشت: به همه قضات، کارکنان و مسئولان دستگاه قضاییه عرض تبریک داریم. امروز مناسبت و اربعین شهدای خدمت است، شهید آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، شهید آل هاشم را گرامی می‌داریم. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ روز از شهادت شهید جمهور خادم ملت، تربیت شده مکتب اسلام و تربیت شده دانشگاه و اهل دین و شریعت، اهل تهجد و ایمان می‌گذرد و همه شما در مناسبت های مختلف یاد آنها را گرامی داشتید.

وی افزود: روزی که شهادت شهدای خدمت اعلام شد شما مردم در حسینیه ثارالله شهر یاسوج عزاداری کردید، شهید رئیسی یک انسان جامع الاطراف از نظر ارزش دادن خدمت به مردم و توجه دین به کارها و تغییر سبک مدیریتی از ریاست جمهوری به خادم بودن، تغییر بالا بودن به نشستن با مردم، تغییر میز امر و نهی به میز خدمت، تغییر نگاه ملتمسانه به غرب و آمریکا به نگاه قدرتمند در برابر دشمن، نگاه به ظرفیت های داخلی و عدم التماس به دشمن، تغییر تفکری تکیه به ظرفیت‌های کشور و توجه به نگرش ایمانی و آرمان های انقلاب و حرکت در آن جهت از جمله روحیات آن شهید است.

احمدزاده گفت: در حادثه شهدای هفتم تیر بالغ بر ۷۲ نفر شهید شدند، افرادی که به دست منافقین کشته شدند شهید اعلام شدند، میدان خدمت وسیع شد، شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن شهید شد و شهادت او افق جدیدی به کشور بخشید.

احمدزاده با بیان اینکه باید به نگاه جدیدی که شهید رئیسی به ما آموخت توجه کنیم ادامه داد: در حادثه‌ای، شهید رئیسی در راه خدمت به مردم و ملت ایران شهید می‌شود و دامنه شهادت به سه ای خدمت کشیده شد و رهبر معظم از واژه شهدای خدمت یاد کردند، شهید جمهور لحظه‌ای از مردم غافل نشد و کوشش و تلاش کرد و مجاهدت کرد و سنگر مقابل او خدمت، توجه به مردم رفع مشکلات بود و با شهادتش در جوار امام هشتم به خاک سپرده شد.

وی افزود: حادثه شهادت امام رضا بیش از  یک هزار سال می‌گذرد در در مجاورت قبر امام هشتم یک مکان وجود دارد و قبر هشتمی به شهید رئیسی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از سفر ریاست شهید رئیسی در دوران قوه قضاییه تا در جایگاه ریاست جمهوری حضور پیدا کرد و سبب رونق بخشی به استان ما شد در سفرهای مختلف به استان حدود ۸۰ درصد اعتبارات تخصیص آمد و حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که بخش اعظمی از آن محقق شد و اگر آن شهید بود ادامه تخصیص ها مورد توجه قرار گرفت و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان ابلاغ شد که امید داریم در دولت جدید این مبلغ به استان تخصیص پیدا کند.

احمدزاده گفت: از همه شما مردم، ادارات، سپاه پاسداران و اقشار مختلف، کسبه که چهل اربعین حضور و نقش آفرینی کردید، تقدیر و تشکر می‌کنیم و از شما می‌خواهم اقدام به گزینشی داشته باشید که به انقلاب  تابع ولایت، خدمت گذاری بی منت و حضور در بین مردم اقدام کنید تا همچنان ریل خدمت ادامه داشته باشد و همچنان این استان با حضور حداکثری مشارکت اول را در انتخابات داشته باشید.

احمد زاده بیان کرد: استان در بالاترین مرحله خدمتی قرار دارد تا با طیب خاطر و مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم‌.

 

انتهای پیام