عمومی

باران های بهاری ادامه دارد



مطابق با پایگاه داده ایران تودی ،

طبق اعلام سازمان هواشناسی ، بارش باران در استان های گیلان ، مازندران و گلستان پیش بینی می شود و بارش برف در ارتفاعات این استان ها امروز است.

همچنین ، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در خراسان شمالی ، خراسان رضوی و لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، شمال و شرق خوزستان ، مارکی ، نزدیک غرب اصفهان و سمنان ، تهران و شمال ایلام پیش بینی می شود.

پس از اخطار سازمان هواشناسی ، فردا (یازدهم فروردین) فردا در استانهای کردستان ، زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران ، کرمانشاه ، حمدان ، مارکازی ، لرستان ، شمال ایلام ، غرب اصفهان ، شمال شرقی خوزستان ، شهررمال و بختیاری ، کوهلوه و بویر احمد برگزار می شود. در شمال بوشهر ، شمال غربی ایران و شمال کرمان ، رعد و برق پیش بینی می شود و گاهی وزش باد شدید و تگرگ.

روز جمعه (12 فروردین) این شرایط در شمال استان البرز ، تهران ، قزوین ، لرستان ، شمال و شرق خوزستان ، شهرمل و بختیاری ، کهجیلیویه و بویر احمد ، شمال اصفهان ، شرق یزد ، مارکازی ، حمدان ، سمنان ، یزد شمالی ، جنوب خراسان واقع شده است. پیش بینی می شود رضوی و خراسان شمالی.

سازمان هواشناسی هشدار داد که سطح بالای رودخانه ها ، تگرگ و صاعقه در مناطقی که در معرض جاده های کوهستانی لغزنده هستند غیر منتظره نیست.

به همین دلیل از ترافیک غیرضروری خودداری کنید ، از ترافیک خودداری کنید و رودخانه ها را متوقف کنید.

مدیریت سدها ، اقدامات لازم برای رفع سیل های احتمالی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرمازدگی از گل و محصولات کشاورزی از دیگر توصیه های سازمان هواشناسی است.


نوشته های سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.