افتتاح وکلنگ زنی ۹۹ پروژه در نهاوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افتتاح وکلنگ زنی ۹۹ پروژه در نهاوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ضرغام احمدوند شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز دهه فجر در محل فرمانداری این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی اتفاق بسیار بزرگ و مهمی بود که به برکت هدایت‌های امام راحل و حضور مردم در صحنه پیروز شد.

وی اظهار داشت: این انقلاب مردمی، کشور را از زیر ستم استکبار و استعمار و طاغوت نجات داد و مسیر توسعه و پیشرفت را بر روی کشور گشود.

فرماندار نهاوند افزود: انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات ولی در عرصه‌های مختلف بسیار پیشرفت کرده است و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در شهرستان گفت: کارها و خدمات و اقدامات عمرانی خوبی در حوزه‌های کشاورزی و عمرانی و در بحث راه‌ها در شهرستان انجام شده است.

احمدوند ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن بسیار کار شده و در سال جاری ۳۶۰ خانه روستایی بهسازی و نوسازی شده و در ۳۵ روستای شهرستان نیز عملیات بهسازی در حال انجام است.

وی بیان کرد: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام است به همین دلیل پروژه‌های کمتری کلنگ‌زنی می‌شود و این طرح‌های نیمه کاره میراثی است که از قبل به ما ارث رسیده است.

فرماندار نهاوند گفت: در بخش عمرانی، کشاورزی، خدماتی و تولیدی کارهای زیادی انجام شده است و خیلی از واحدهای تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید برگشته‌اند.

احمدوند به پروژه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در این دهه ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۶ میلیارد تومان افتتاح و ۲۷ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مسکن ملی در نهاوند پیشرفت کرده و این طرح در شهرک شهید حیدری ۶۰ درصد پیشرفت دارد و در شهرک امیرکبیر و بارودآب نیز زمین مشخص شده و کار در حال اجرا است.

فرماندار نهاوند گفت: در زمینه نهضت ملی مسکن در استان پیشرو هستیم و سعی داریم زمین‌های دیگری را در شهرک امیر کبیر برای بحث جوانی جمعیت در نظر بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات پایان سال اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است.

احمدوند بیان کرد: بیان خدمات دولت به عنوان خدمات نظام باعث امیدآفرینی و دلگرمی مردم می‌شود و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این پیشرفت‌ها است.

وی گفت: در زمینه انتخابات نیز وظیفه ما بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است.