بین الملل

اظهارات مرد شبیه «یحیی السنوار» درباره جزئیات بازداشتش

یک مرد مسن فلسطینی که به دلیل شباهت با رئیس حماس در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود، درباره جزئیات بازداشتش صحبت کرد.

به گزارش ایران تودی، «محمود بهادر» مرد مسن فلسطینی شبیه به «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه به ارم نیوز گفت وی در زمان رفتن از مناطق شمال غزه به جنوب غزه در یک ایست نظامی بازداشت شده بود.

وی گفت: مرا بازداشت کردند و در طول دوره بازداشت مورد ضرب و جرح قرار دادند. ارتش یک کیف را که پول‌ها و اسناد و مدارک خودم و خانواده‌ام و لباس‌هایم در آن بودند، مصادره کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه ده‌ها زندانی فلسطینی از جمله بهادر را بعد از چند ماه بازداشت آزاد کرد.

بهادر گفت وی به دلیل شباهت با یحیی السنوار بازداشت شده بود. فلسطینی‌هایی که با او بازداشت شده بودند گفتند که سربازان اسرائیلی از ارائه خدمات پزشکی به وی خودداری کردند چراکه فکر می‌کردند وی السنوار است.

عکس بازداشت بهادر فوریه در شبکه‌های ارتباط اجتماعی طی عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه که زادگاه السنوار است، منتشر شده بود.

رسانه‌های عبری‌زبان هم در آن زمان اخباری را با استناد به این عکس درباره بازداشت السنوار منتشر کردند. اما بعدا ارتش رژیم صهیونیستی گفت یحیی السنوار همچنان تحت تعقیب است و مدعی شد به نظر می‌رسد وی در یکی از تونل‌های غزه باشد.

انتهای پیام