عمومی

اظهارات تکان‌دهنده یک دلال نوزاد

آن سخت بود خیلی سخت بود. چگونه می تواند خریدار یک کودک باشم؟! من دست و زبان من به گریه اما شما باید به نقشم یک بازی خوب بودم. بوق سوم., آقای “دلال محبت” پاسخ: بله در اینجا در اختیار شما است.

با توجه به یاهو! خبرنگار “خراسان” است که در ادامه این گزارش در این روزنامه نوشت: در واقع من نمی توانم به شما بگویم که چه کارگزار یک گفتگو با یک کارگزار برای خرید و فروش نوزاد.

– روز به خیر آقا. درسته ؟ وقتتون بخیر! من چند دقیقه مزاحمتون برود؟!

* بله این اختیار.

– همسر مشکل به عنوان فرزند یا نه. به دنبال مقدار زیادی از زمان در درمان است که تقریبا به نتیجه و موانع است. وقتی که می آمد من فکر می کنم من استیک با رفاه کودکان تصمیم می گیرید که فقط به خاطر پیچ و خمهاش نیست. یکی از دوستان من گفت که رابطه من نمی دونم شماره من یا نه.

روشن است که هدف از فروش نوزاد است اشاره کرد. برای مثال پلیسبازی درمیآورم اولین شماره از احمق بدان معنی است که من اگر آقای دلال خود من اعتماد. نوع واکنشش به ادامه به مصاحبه این بود که برای من مهم است.

* اوه, بله متوجهم در دسترس است.

– درست است که من یاد گرفتم …

* بله اختیار شما است.

– من بسیار خوب است در این موضوع. این عمل اجتماعی اما تا کنون کمی کار سخت پیش. در این شرایط آنچه در آن است? چگونه شما می توانید خود را کارگزار اینجا هستیم ؟

* نگاه کنید به وضوح می گوید که شرایط مالیتون باید بسیار متناسب با هم. نوع احساس باید بسیار دهنتون نمره.

آره متوجهم. مشکل مالی است که شما لازم نیست. فقط یک سوال: نوزادهایی چگونه به “فروش” خود را. سن و سالشون آن چقدر هزینه دارد ؟ و به این موضوع گواهی تولد مادر از چه ؟

* خوب در اینجا آن است که چه غیرقانونیه اما مثل روال خوبی من خوب هستم. اما رفاه تابع ما مجموعه ای را به کار سخت اما سیستم که ما خیلی راحت شما صاحب رشد کودکان. شناسنامه همچنین چند مدل حتی. به عنوان پیگیری کنی برای تقریبا هشت ماه طول می کشد زمان اگر بد وکیل ۲۰ میلیون برات ماه تماس در شناسنامه ، یک مدل است که ولادتمحوره است; یعنی بیمارستان کار قانونی و کار من خوب است.

آقای دلال محبت بسیار دقیق و جزئی روش برای دریافت شناسنامه و هویت کودک توضیح می دهد.

– سن کودکان پس بگویید.

* آه! معمولا در یک ماه. یک یا دو روز عقب در یک ماه. برای کسانی از شما در بالا یک ماه شاید پدر و مادر خیلی دیر فروش رویدادهای یا نتونستند خریدار برای پیدا کردن.

– من متاسفم مقدار شما مجبور به پرداخت چه زمانی است ؟

* بنگر گفت: چگونه به دست, به طوری که دهان اساسا.

ممکن است بپرسید من چگونه است ؟ در ضمن من مثل دختر من.

آقای دلال محبت صدای صدای او احساس آن را: اي روح من اما دختران معمولا قیمت بالاتره.

خفیف تر می شود. اگر من آن را دور بیاندازید. شهرستانها. فکر کردم اگر گریهام و چون از تعجب آقای “دلال محبت” اگر نه این بود که من فرزندان خودم و همسرم ربطش احتمالا مربع عاطفی کارگزار شک نیست!

– مقدار پولی که من هرگز نمی گفت که.

* البته این یک مشکل نیست. ببینید قیمت از بچه ها به گرونیه. اگر شما می خواهید عمل کنی نه معطل شما. وضعیت در بازار, شما می دانید آنچه که او مانند به نظر می رسد. سکه به پنج میلیون و در حال حاضر از آن شده است هفت تومن است؟! دلار همان. خلاصه این گرونیها قیمت برده بالا. قیمت همان است که سکه یا دلار و این چیز.

من فکر می کنم پاپا آقای دلال که قیمت را می گویند و سپس سعی کنید پس زمینه مغز من در حال رفتن به.

– چگونه بسیاری از وجود دارد در حال حاضر ؟ قیمت پسر یک زن و شوهر از دختران هنوز؟!

* ۳۵ تا ۴۵ میلیون دلار است.

این فقط یک نقش و همچنین قبل از بغضم دریافت کنید. حفظ تصاویر, خرید, فروش, کودک, چند روز قبل از چشم من و رژه می رود.

ببخشید شما اول باید یک سپرده شما ؟ روال کار که خوب است ؟

* ببین آقا هر کجا که شما را دیدم و یا شنیدم که “بیعانهبگیر” خوب N سپرده در صورت لزوم. بدون شک وجود دارد که کلاهبرداریه!

– من دریافت یکجا ، روز به …

* ببین برادر من! پول در پرداخت یکجا به حساب گرفته شود. من آنها بغلت. بنابراین آسان! رفتن به جستجو برای زندگی ، پدر و مادر نیز به دنبال آن بروید.

بنابراین در اولین سرمایه گذاری خود را نمی کنید ؟

* من نیست. ببینید که چگونه میری مغازه ماست بخرم؟! پول وجود دارد, MIDI به ماستفروش ماست شما. درست است ؟

آره متوجه شدم!

* مبلغ سپرده شما اجازه بغلت.

– من یک سوال من متاسفم که برخی از شما, دخترک معصوم, من می دانم را انتخاب می کنید ؟

این سوال بار پرسید اما پاسخ روشن است هیچ.

– یک نکته مهم این است که چگونه به تضمین می کنند که یک اتصال به پدر و مادر, ما می رویم به برش ؟ که می تواند فردا روز پدر, مادرم و من متاسفم به نزد ما ؟

* هرگز و ابدا. نه چنین چیزی امکان پذیر نیست. شما باید به اندازه مورد خاطرجمعم به دست آنها شکست خورده و غیره. هر موضوع دیگ بخار این ماجرا من مطمئن نیستم. نه من با پدر و مادر و هر یک از دیگر همین دلیل است که شما نمی بینید. من می بینم که شما آن را نمی بینیم. ببین به معنی “کودکان”, سه, چهار, دست, سرعت و غیره. جمع آوری شده باشه هیچ مشکل شما نیست.

من نمی دانم. در میان خبرنگاران گفت که ” نقش بازی احساساتم نامشخص ماندهام. تصور آن سخت است برای من.

– در نهایت این موضوع مهم است. نمیخوام بعد از بچه ها استرس رو صاحب اصلی بیاد سراغمون.

* ببین آیا شما چیزی می گویند شما آن را دریافت نمی. این است که سه یا چهار دست که وسط واسطهاند ، حفظ خطوط تلفنشون چیزی را تغییر دهید. در واقع رابطههایی به چهار تا پنج میلیون هدف این است که برای دریافت خطوط بدون یک نام برای خود را به خرید. متوجهی آنچه که بدان معنی است؟! خلاصه خانواده می خواهد به دنبال که بچهاش نقطه در طول صفره. یعنی در امن ترین بخشی از این ماجرا نمی قسمته. دست من در اوایل اجازه دهید برخی از. شما نمی توانید آن را پیدا کنم. نگاه کنید حتی شما, من مطمئن هستم که او می داند که پدر و مادرش و سپس پدر و مادر اصلی پشیمانی حقه بازی و غیره. من نمی توانم آنها را پیدا کنید.

یک جواب برای من این مهم بود که از این مقدار ۳۵ تا۴۵ میلیون چقدر از پدر و مادر اصلی می آید ؟ در حال حاضر عنوان کنم که آقای دلال من جواب بدهد.

– به صداقت dela من روشن است که شما از طریق ما به این نتیجه رسید اما من به همسرم گفت: حساسه اما بسیاری از پدر و مادر رضایت که واقعا پدر و مادر فرصت آموزش فرزندشون است که شما نمی توانید و به جای آنها را به انجام این کار. من فکر کردم این مقدار چقدر در دست پدر من و مادر من بود ؟ شاید خودم کمی بیشتر کمکشون کنم شاید دلم آرومتر آهنگ.

آقای معتاد, من فکر کردم این مسائل بپیچاند, پاک, قدرت ادامه خواهد داد.

* در اینجا چند راه اما این عدد خاصی نیست. و مصرف کننده مناسب است ؟

– بله درست است.

* اگر من به عنوان واسطه به طور مستقیم به پدر و مادر و بستگان و شما می دانید. البته به اشتراک گذاری آنها را و من به دور است. یعنی این ماجرا است و قیمت آن از یک سنتی است. برای مثال اگر من به شما قیمت پسر من ۴۳ میلیون اگر من با داشتن این واسطه ها را به حساب که من دو میلیون به نوشتن اما اگر پدر و مادر اصلی را به بیش از دو میلیون آن بستگی دارد به پدر و مادر چقدر قرارداد. خلاصه ای از تعداد مشخص نیست که چقدر پدر و مادر اصلی هدف. این زمان می تواند که کلمه ۴۰ میلیون یا ۳۰ میلیون به خانواده اصلی نمره یک زمان ممکن است ۱۰ میلیون نتیجه. منظورم این است که من می خواهم به شما بگویم تعداد خاصی که شما هستند.

من چگونه می توانید کودکان را ببینید ؟ این امکان وجود دارد که عکس از بچه ها برای ارسال به من ؟

* بله من احتمالا باید تصاویر بیشتری از بچه ها قبل از او شما را به ارسال. آره من نمی همینها است ، مورد, جدید, تصاویر, نوشتن چیزهایی که شما نمی. در این میان حتی بدون تعداد متقاضیهای کودکان تعداد کودکان هستم. اگر شما شرایط خاصی بود و در ماه مارس این سال برای همه نگران تاج بود شاکی شد و به قیمت ۲۵ میلیون در آمد.

آخرین لحظات گفتگو شد خداوند Fixer شاید دردناک ترین بخش از گفتوگو. آقای کارگزار اظهار داشت که این سوال نیست و اساسا فکر نمی کنم. شاید به این دلیل بود که من فقط می خواستم به روند خرید و فروش نوزاد بدانید که … از آن زمان به بهانه دستگیری یک باند خرید و فروش نوزادان یکی از استان هاي شمال غرب همین است. اما آقای دلال که یک کار است که شما می دانستم که همه با کمال شواهد” برای خرید یک کودک است.” من برای همه کمک کند. این آخرین بخش از زبان است که: ببین من حلالزادگی عزیزم من می توانم به شما بگویم. در درجه اول کودکان ارتباطهای نامشروع تولد خدا. این یک پیش فرض به طور کلی خوب است. اما این بچه ها به دلیل فقر است نه خانواده ها به فروش می رسد. واقعا ما نمی توانیم پیدا کردن دقیق رویکرد به کودکان, به, خرید و فروش, ماموریت وضعیتشون چطور هست چون شما چنین واسطه این واسطههاست که من به عنوان یک کارگزار من نمی دانم که از کجا اومده.

چند دقیقه بعد آقای کارگزار برخی از عکس, فیلم, زن و شوهر نوزاد من. بنابراین شما نمی نیاز به دانستن است که تصاویر من خیره شد در تهدید اما در حال حاضر بغضم کاهش می یابد لعنت فرستادن به این جهان است. هر چند که به خوبی به عنوان به خوبی به عنوان سازمانی واحد مسئول سختگیریها به پدر من خواهد بود و صاحب فرزند نیست و به راحتی قادر به نگه داری این بچه درمانده به آن را خرید. البته اگر این راه آسان را با. دیگر هیچ نوزاد در چنین فروش نمی شود … حتی اگر شما حقوق مادی و معنوی پدر و مادر اصلی کودک نیز می تواند در نظر گرفته شود اگر چه بخشی از مردم ممکن است مناسب, مواد, پول قیمتگذاری… – در .

بقیه پیام