ورزشی

از دید وریا؛ فرهاد مجیدی یا جواد نکونام؟/ واکنش به دعوت نشدن رضاییان به تیم‌ملی!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایران تودی، برخی از بازیکنان، کارشناسان و ستارهای سابق نظرشان را درباره قهرمان یورو بیان کردند.

یورو ۲۰۲۴ از جمعه شب با دیدار آلمان و اسکاتلند در مونیخ شروع می شود و ۲۴ تیم برتر اروپا به رقابت با هم خواهند پرداخت. رسانه RND آلمان پیش از شروع این رقابت ها  با برخی از بازیکنان، کارشناسان و ستارهای سابق درباره اینکه چه تیمی قهرمان می شود به صحبت پرداخت.

واکنش سرمربی به فروش سلاح دختر تیرانداز

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از اعزام 4 تیرانداز به بازی‌های پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: حق هیچ تیراندازی برای اعزام به پارالمپیک نادیده گرفته نشده و برحسب رکوردها سعی کردیم بهترین‌ها را عازم این رویداد بزرگ کنیم.

حسین امیری در گفت‌و گو با ایران تودی، با اشاره به اعزام 4 تیرانداز زن و مرد به بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: ساره جوانمردی، نسرین شاهی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس هستند که در تپانجه 10 متر بادی، 50 متر خفیف، تفنگ 10متر بادی ایستاده و 50 متر 3 وضعیت بانوان به رقابت خواهند پرداخت. این ها جزو بهترین‌های ما در رشته تیراندازی هستند که نسبت به دوره قبل که تنها یک مدال طلا توسط ساره جوانمردی کسب کردیم، این دوره شرایط راضی کننده و امید زیادی به کسب بهترین نتیجه داریم.

دژاگه: فوتبال ایران درست نمی‌شود و روز به روز بدتر می‌شود!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که شرایط فوتبال ایران از نظر زیرساختی و اعتراض به داوری‌ها درست نمی‌شود و روز به روز بدتر می‌شود.

اشکان دژاگه در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا در مرکز ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوره مربیگری درجه B را در کشور قطر پشت سر گذاشتم و پس از صحبت با مسعود شجاعی تصمیم گرفتم دوره درجه A را به ایران بیایم. همواره سعی کردم در دوران فوتبالم با انرژی ۱۰۰ درصدی پیش بروم و برای دوران مربیگری نیز چنین تصمیمی دارم.

غفوری: هیچ خصومت شخصی با نکونام ندارم

کاپیتان پیشین استقلال تهران گفت: حق نداریم خصومت شخصی را نسبت به تیم بزرگی همچون استقلال وارد کنیم. اگر نیاز باشد که روزی شخصی صحبت کنم حتما شفاف‌سازی خواهم کرد.

کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا در تهران از ۲۴ خرداد به مدت هشت روز در مرکز ملی فوتبال و با حضور مربیان نخبه لیگ برتر، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال برگزار می‌شود. در این دوره جلال حسینی، وریا غفوری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، اشپیتیم آرفی، ادموند بزیک، مهدی هاشمی‌نسب، حسین ماهینی، محمد برزگر، رحمان احمدی، نادر غبیشاوی، مجید ایوبی و منتخبان دیگری از لیگ برتر و ملی حضور دارند.

تغییر سرنوشت مدال المپیک بعد از ۱۲۴ سال!

با اعلام کمیته بین المللی المپیک سرنوشت یکی از مدال های المپیک سال ۱۹۰۰ تغییر کرد.

لوید هیلدبراند در رشته دوچرخه سواری در بخش ۲۵ کیلومتر مردان در المپیک ۱۹۰۰ دوم شد و به مدال نقره رسید اما اکنون بعد از بیش از یک قرن هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک آن را به فرانسه اعطا کرد.

تیم ملی ریکرو بانوان ایران از صعود به المپیک بازماند

تیم ملی ریکرو بانوان ایران آخرین فرصت خود برای حضور در المپیک پاریس را نیز از دست داد.

آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در حالی از امروز در آنتالیا آغاز شد که در بخش بانوان، کمانداران ایران در مرحله مقدماتی مسابقات المپیک به مصاف رقبای خود رفتند.

باخت نماینده بسکتبال ایران در نیمه‌نهایی/ شهرداری گرگان به فینال آسیا نرسید

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با باخت مقابل شباب الاهلی امارات، از صعود به فینال باشگاه‌های آسیا بازماند.

بعد از ظهر امروز (جمعه – ۲۵ خرداد ۱۴۰۳)، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفت که با باخت نزدیک مقابل نماینده کشور میزبان، از صعود به فینال رقابت‌ها بازماند.

مورایس: برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده‌ام/بابت دعوت‌نشدن رضائیان متاسفم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با گل گهر مثل یک فینال است و تیمی که برنده شود به فینال نهایی می‌رود؛ پس نمی‌توانیم دنبال نتیجه‌ دیگری جز برد باشیم. این فصل بالا و پایین زیادی داشت و تمام این شرایط یک مسئول دارد؛ من مسئول هستم و برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده هستم.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.