اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه، ۲۸ تیر ۹۹

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ شنبه، ۲۸ تیر ۹۹

در همین زمینه ، شب گذشته 6 بازی ، انبار تراکتورسازی سپاهان در تبریز 2: 1 انجام شد.

احسان حاج صفی و رضا اسدی برای تراکتورسازی ، سروش رفیعی برای سپاهان. با این پیروزی ، تراکتور با 44 امتیاز به مقام دوم صعود کرد ، در حالی که سپاهان با 42 امتیاز باقی مانده و یک قدم عقب در مکان سوم قرار گرفت.

در آبادان ، استقلال با دو گل از شیخ دیابات و ارسلان مطهری ، صنعت نفت میزبان را شکست داد و به امید کسب پیروزی سهمیه برای فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا ، به مقام پنجم جدول رسید.

پارس فریبرز گرامی و پوریا آریا کیا خود را از هم جدا کردند و محمد غازی تنها گل را برای شاهرود به ثمر رساند که در دقایق پایانی نیمه اول پس از دریافت محمد علی فرامرزی کارت قرمز از شهرک خودرو ارسال شد.

گل گهر سیرجان صحین با نتیجه 4 بر 2 شهرداری بوشهر را شکست داد. در این مسابقه احمد رضا زند زند ، یونس شاکری ، رضا محمودودادی و گودوین منشا گلهای گهر را به ثمر رساندند و میلاد صارمی و مصطفی دو گل برای احمدی ساهین به ثمر رساندند.
و … مسابقه سایپا با پیکان و نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* برنامه بازی تیم ملی والیبال ایران برای بازی های المپیک 2020 مشخص شده است.

تیم ملی والیبال کشورمان که برای دومین بار در تاریخ بازی های المپیک در این رقابت ها شرکت می کند ، در گروه A با لهستان ، ونزوئلا ، ژاپن ، ایتالیا و کانادا به مصاف هم خواهد رفت.

طبق برنامه فدراسیون جهانی و مرحله گروهی این مسابقات ، تیم ملی کشورمان اولین مسابقه خود را روز شنبه 2 اوت در لهستان ، سپس در 4 آگوست در ونزوئلا ، 6 اوت در کانادا ، 8 اوت در ایتالیا و سرانجام 10 آگوست برگزار می کند. آنها با ژاپن به رقابت می پردازند.

تیم های برزیل ، ایالات متحده ، روسیه ، فرانسه ، تونس و آرژانتین در گروه B به مصاف هم می روند که چهار تیم برتر در هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند.

در اولین تمرین المپیک در ریو 2016 ، تیم ملی والیبال ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد و در این مرحله با شکست مقابل ایتالیا شکست خورد.

* فوتبال باشگاهی در اروپا:

اولین فینالیست جام انگلیس امشب اعلام می شود.
در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس – جام حذفی انگلیس ، امشب منچسترسیتی از ساعت 23:15 در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان آرسنال خواهد بود. در دیگر مسابقه این مرحله ، فردا چلسی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

با شروع هفته 37 لیگ برتر انگلیس ، نورویچ امشب میزبان برنلی خواهد بود. بازی های دیگر این هفته از چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود؛ و … امشب در اولین دیدارهای هفته 34 ام از سری آ ایتالیا ، ورونا با آتلانتا ، کالیاری ساسولو و میلان به مصاف بولونیا می روند.

شب گذشته وست هام در بازی آخر هفته 36 امین لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر یک واتفورد را شکست داد.
دو هفته قبل از پایان لیگ برتر انگلیس ، لیدز یونایتد پس از پیروزی 16 ساله برنزلی ، بازگشت به لیگ برتر را تضمین کرد. اگر لیدز در دو بازی بعدی سه امتیاز کسب کند ، قهرمانی خود را جشن می گیرد.

* ستاره های فوتبال

* کریستین محافظ که نماینده کشورمان در مسابقات جهانی فیفا 20 بود ، دونده شد. در دوره کرونا یک مسابقات آنلاین FIFA 20 با حضور 32 بازیکن زن و مرد برگزار شد و در پایان تیم ایران با به ثمر رساندن یک گل طلایی به تیم عمان باخت و دوم شد.

در مرحله نیمه نهایی دور چهارم مسابقات جهانی شطرنج بانوان جهان ، نماینده ما سارا زادم شریعتی ، که با الکساندرا کاستنیوک روسی از دست داد ، نتوانست به فینال راه یابد و هو ییفان ، شماره یک جهان ، برای کسب عنوان سوم از چین جلوتر است. واری

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان برگزاری جلسه انتخابات در نیمه دوم آبان یا هفته اول آذرماه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ 7 سپتامبر در تاشکند یک دیدار مقدماتی مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار می کند.

کارلوس کی روش – سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در صفحه شخصی خود اعلام کرد که با فدراسیون فوتبال کشورمان توافق نامه حقوقی و مالی دارد.

در ابتدای هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران ، مس رفسنجان با گل ریحان ، آلومینیوم با آرمان گهر ، استقلال خوزستان با مس کرمان ، نود با اکثریت طلایی ، شهرداری تبریز با هواداران ، رایکا با قشقایی ، بزرگراه با داماش و نیروهای زمینی با ملوان. آن ها ملاقات می کنند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی المپیک و سرمربی تیم شمشیربازی صابر ایران ، پیمان فخری که به دلیل بیماری ویروس کرونا در بیمارستان بستری است ، برای ادامه بیماری خود در خانه آزاد شده است.

در یک نشست بین المللی کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، مقامات ژاپنی گفتند که آنها برای میزبانی بازی های المپیک 2021 آماده هستند و گزارش پیشرفت را ارائه می دهند و 42 سالن ورزشی المپیک به ویژه دهکده ورزشکاران و مرکز اطلاعات و اخبار توکیو را ارائه می دهند.

نواك جوكوویچ – بهترین تنیسور جهان كه در حال حاضر به ویروس كرونا آلوده است ، اعلام كرد كه آمریكا پس از بازیابی جزئی و قرنطینه ، آماده رقابت در تنیس آزاد است.

* افتتاح پروژه‌های ورزشی با مشارکت وزیر ورزش