ورزشی

اتفاق جدید برای احسان حدادی ۸۰ روز مانده به المپیک؛ این‌بار دیسک کمر!

اندکی قبل از المپیک ، شایعات درباره مصدومیت جدید احسان حدادی شرایط او را زیر سوال برد.

به گزارش ایران تودی ، بازی های المپیک توکیو قرار است پس از تاخیر یک ساله به دلیل ویروس کرونا در اول آگوست 1400 برگزار شود ، این بدان معناست که ورزشکاران از رشته های مختلف برنده بازی ها باید حدود 80 روز تمرین کنند. event: یک ورزش جهانی باشید.

ایران در مسابقات دو و میدانی 100 متر در مسابقات دو و میدانی احسان حدادی و حسن تفتیان دو نقل قول از دو و میدانی را به دست آورده است ، اما گزارش هایی مبنی بر مصدومیت احسان حدادی وجود دارد که این امر آمادگی وی برای حضور در المپیک را به شک می اندازد.

حدادی برای ادامه تحصیلات خود به رهبری مک ویلکینز در 12 فوریه به ایالات متحده عزیمت کرد ، اما بعد از اینکه گفت به دلیل خار پاشنه آمادگی لازم در آلمان را ندارد ، مسئله دیسک کمر را مطرح کرد که اخیراً توسط کمیته پزشکی مورد بررسی قرار گرفت او انجام می دهد.

علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در مصاحبه با ایران تودی درباره مصدومیت حدادی گفت: آقای حدادی به تمرینات خود ادامه می دهد. فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته پزشکی فدراسیون برای تحقیق در این زمینه آسیب دیده اند. در واقع ، هر هفته همه ورزشکاران المپیکی تحت بحث و بررسی قرار می گیرند و برای بحث های بهداشتی نظارت می شوند و گزارش آقای حدادی به زودی در اختیار ما قرار می گیرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد عدم حضور حدادی در المپیک گفت: تا زمانی که معاینه بالینی انجام نشود و وضعیت حدادی مشخص نشود ، هیچ کس حتی مربی وی نمی تواند درمورد جدی بودن مصدومیت و رفتن به المپیک اظهارنظر کند. ” این ورزشکار در حال حاضر در حال تمرین است و تیراندازی را آغاز کرده است. پس از پذیرش و بررسی اسناد حدادی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی ، نظر نهایی را اعلام کنیم.

انتهای پیام