ورزشی

ابهام ۷۰۰ هزار دلاری برای عقد قرارداد با سرمربی جدید پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، «خوان کارلوس گاریدو» از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر پس از چشیدن نهمین قهرمانی خود با اوسمار ویه را بار دیگر به مربی خارجی اعتماد کند و این بار یک اسپانیایی با سابقه حضور در لالیگا و کشورهای حوزه خلیج فارس هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

گاریدو در حالی با پرسپولیس امضای قرارداد انجام داد که گزینه دوم باشگاه پس از والتر ماتزاری برای جانشینی ویه را بود. عدم حضور سرمربی پیشین اینتر و ناپولی ایتالیا فرصت لازم را در اختیار مرد اسپانیایی قرار داد تا او با سرخپوشان پایتخت به توافق نهایی برسد.

باشگاه پرسپولیس هم در حالی او را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد که حدود ۷ ساعت قبل از آن از سوی یکی از اسپانسرهایش در فضای مجازی معرفی شد تا بار دیگر نحوه معرفی اعضای جدید این تیم مورد نقد و ارزیابی قرار بگیرد.

تأخیر عجیب پرسپولیس در معرفی رسمی از گاریدو شایعه پرداخت پول او از جانب حامی مالی باشگاه را پررنگ کرد تا آنها بخواهند از این فضا برای گرفتن فالوور بیشتر در اینستاگرام استفاده کنند و بخشی از هزینه‌های جذب گاریدو را پرداخت کنند.

او که فصل گذشته به باشگاه فولاد خوزستان معرفی شده بود قرار بود با قراردادی نزدیک به ۴۳۵ هزار دلار که شامل قرارداد خود و سه دستیار خارجی اش می‌شود به اهواز برود اما مذاکرات بین مدیرعامل وقت و مدیر برنامه‌های گاریدو نهایی نشد تا او حالا با تأخیر چند ماهه و پس از عقد قرارداد با پرسپولیس آماده ورود به ایران شود.

باشگاه پرسپولیس که قصد داشت اوسمار ویه‌را را با مبلغ ۵۵۰ هزار دلاری در پرسپولیس حفظ کند پس از مذاکره با چند مربی متوجه شد باید رقم بیشتری را خرج کند تا حالا زمزمه بستن قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری با گاریدو مطرح شود که قرار است دو دستیار هم به باشگاه معرفی کند و با آنها نیز قراردادهای جداگانه بسته شود.

ابهام ۷۰۰ هزار دلاری برای عقد قرارداد با سرمربی جدید پرسپولیس

تفاوت ارقام مطرح شده طی ۶ ماه بین باشگاه‌های فولا خوزستان و پرسپولیس جزو موضوعاتی است که رضا درویش مدیر سرخ‌ها باید در خصوص ان پاسخ بدهد و قرارداد با سرمربی تیم را شفاف اعلام کند.

پرسپولیس که به دلیل حضور در تالار فرا بورس چاره‌ای جز شفاف سازی درباره میزان قرارداد گاریدو ندارد در صورت تأیید این ارقام، حدود ۱۳ درصد از بودجه ۴۲۵ میلیارد تومانی فصل جاری خود را صرف جذب مرد اسپانیایی کرده است.